1

Temat: zamiana KTM 660 SMC na ... ?

patrząc za okno i rehabilitując nadgarstek od czasu do czasu nachodzi mnie myśl, po co mi to było ;)
Biorąc pod uwagę statystyki moich wypadków - supermoto okazało się bardziej urazowe niż jazda w terenie.

Zastanawiam się nad zamianą mojego SMC 660 na coś mniejszego z przeznaczeniem 75% teren 25 % asfalt. Oczywiście z dwoma kompletami kół.

W związku z tym że oprócz terenu, gdzie liczą się bardziej umiejętności jak moc, chciałbym pojeździć też trochę po asfalcie.
Wybór mój padł na 250 2T. Zastanawiam się też nad 125 2T, jednak tego typu moto nadaje się w wolny, techniczny teren. W rejonach gdzie mieszkam nie za dużo tego typu odcinków, więc setka raczej odpada.

Chciałbym dowiedzieć się od osób, które użytkują tego typu sprzęty, czy jest sens się w coś takiego pakować ( 250 2T)
Czy może nie lepiej w jakieś 450 w 4T

Nie mam dużego doświadczenia w dwupakach więc posłucham bardziej doświadczonych od siebie.
Decyzji finalnie jeszcze nie podjąłem, ale kto wie...

facebook.pl/tr4moto
tr4moto.blogspot.com

2

Odp: zamiana KTM 660 SMC na ... ?

ja choruje na 660 więc, jeśli byś chciał gas gas'a ;)

3

Myślę że powinieneś poszukać jakiegoś 4t po przesiadce z 660 to nie wiem czy spodoba Ci się charakterystyka 2t.

4

Tadzik a może kompromis i 250 4t ? np. WR250X/R

5

250 2T spalanie w terenie 10-15L/100km a bak ma 7L :) A pewnie można jeszcze więcej zjarać :p

450 4T w teren super sprawa.
Jeśli chodzi o mnie to głównym kryterium dla moto w teren są waga i niskie spalanie. Oczywiście mówię o jeździe enduro a nie crossowej.

WR250X fajne moto i kręci się jak złe. No i lekki i poręczne :)

joł

6

Farmer napisał/a:

Myślę że powinieneś poszukać jakiegoś 4t po przesiadce z 660 to nie wiem czy spodoba Ci się charakterystyka 2t.

jeździłem kilkakrotnie na husq wr125 kumpla i zadziwiał mnie ten motocykl w bardzo pozytywnym tego słowa znaczeniu :)
Nie zmienia to jednak faktu, że lubię jeździć od dołu.