erich44 napisał/a:no wiem ale nie będę mial lakierni tylko tu sie coś malnie jakis maly elemencik i tyle a nie całe auto choć kolega też ma einhall 50 l i leci z wszystkimi autami
Wierzę... widuje później te samochody na ulicach :D
tegma napisał/a:ja ostatnio rozgryzalem temat i poradziłem się kuzyna lakiernika. malować można kompresorem praktycznie każdym, wszystko zależy od pistoletu. są wysoko i nisko cisnieniowe. logicznie ten nisko cisnieniowy potrzebuje małe ciśnienie zatem wystarczy butla np 50 litrów. i odwrotnie w wysoko cisnieniowe trzeba ladować dużo powietrza i wtedy w grę wchodzą kompresory np. 200 i więcej litrow
Ale kuzyn maluje z dużego kompresora i wszyscy jego koledzy lakiernicy zapewne też :D
Tu masz racje Tegma ale pod pneumatyki, czy do pompowania dużych opon/kół.
Jeśli kompresor ma używać MACIEJ GAJWER ten da rade i pracuje na wszystkim a i tak zostanie domowym bohaterem :D
[url]http://www.youtube.com/watch?v=7lErPDSVO9Q[/url]
Te myjki ma każdy Maciej Gajwer w tym kraju i do końca swych dni będzie myślał, że myjkę za 200 zeta i za 1000 różni tylko rozmiar :D
Nowe wcielenie CRFy - SPRZĘT DO TURYSTYKI :))))) Super Duke 990 "R"
CRF 450 "R" SM na prawdziwych a nie udawanych modach 44.68[kM] 71.14 [Nm] na kole... to są mody a nie dysze i filterek /
Yamaha XS 360 Cafe Racer 78 rok;) CR