1 Ostatnio edytowany przez czarnysm610 (2012-07-14 11:23:45)

Temat: Wyciek oleju z pod sruby w głowicy 525

jak W tytule, odkrecila mi sie sruba  nr 5 przy próbie dokrecenia ukrecil sie łepek(byl juz nadwyrezony) zastąpilem ja sruba 5mm krótsza i na klucz 10 zamiast 8 ale zauwazylem ze delikatnie z pod niej nadal sie sączy olej. Pytanie co robic ? nie bylo tam zadnej podkladki, dac miedziana? takiej sruby o długosci 55mm nigdzie dostac nie moge tylko KTM a czas oczekiwania około 3 tyg wiec nie wiem co zrobic moze ktos poradzi? te 5mm mniej dlugosci chyba nie ma na to wplywu ? https://lh5.googleusercontent.com/-5eqKdthc7FA/UAE3uRzS_kI/AAAAAAAAAHY/jKMW_nF21X8/s800/Przechwytywanie%2520w%2520trybie%2520pe%25C5%2582noekranowym%25202012-07-14%2520111015.jpg

525 EXC

2

Odp: Wyciek oleju z pod sruby w głowicy 525

A myślałeś o tym żeby kupić dłuższą śrube i ją przyciąć?
No nie jest problem mając szlifierke :)
U kumpla  było tak że tylko dobrej długości śruba na maxa wkrecona tamowała wyciek oleju, koszt nowej śruby to pewnie z 20 gr wiec chyba nie problem spróbowac :)

Husqy SMR-R 450

3

Odp: Wyciek oleju z pod sruby w głowicy 525

od siebie dodam tylko że pod tymi śrubkami są podkładki miedziane

Była: Honda CBR F4 Sport- dobre moto,jest KTM 520EXC supermoto,Gas Gas 280 TXT PRO

4

Odp: Wyciek oleju z pod sruby w głowicy 525

nie ma własnie podkladek , odkrecalem z drugiej strony zeby sprawdzic i nie ma

525 EXC

5

Odp: Wyciek oleju z pod sruby w głowicy 525

Czarny o ile dobrze ja pamietam to ta sruba ktora wtedy skolowalismy ma troche szerszy kolniez i idealnie wtedy tam sie chyba nie dokrecila, porownaj z ta po przeciwleglej stronie i postaraj sie gdzies kupic z ciut mniejszym kolniezem. Pozdro

LT-Z 400 --->DR-Z 400 SM+Yoshi RS2--->KTM 525 EXC SM --->MT-09--->Husaberg FS 650

6

Odp: Wyciek oleju z pod sruby w głowicy 525

Pod jednymi mam podkładki pod innymi nie.
Przy dobrze rozprowadzonej paście /silikonie pod pokrywą w zasadzie nie ma prawa się z pod tych śrubek pocić.
Podkładka miedziana powinna załatwić sprawę.

Do składania pokrywy  (i innych powierzchni w silniku) polecam takę pastę - Dirko
[url]http://allegro.pl/masa-pasta-uszczelniajaca-dirko-silikon-brodnica-i2471990327.html[/url]
Można nią również uszczelniać od zewnątrz - czyli bez rozbierania.
Jak coś się nie uda przy montażu i cieknie na łaczeniu, czy np. przy Twojej śrubce - odtłuszczasz pędzelkiem i benzyną - smarujesz miejscowo, nie musi być dużo, i po kłopocie. Trzeba dać wyschnąć min. 12 godzin. Pasta jest szara - nie rzuca się w oczy, na silniku. Twardzsza od silikonów ale elastyczna.

DR650, XT600, EXC520, YZ450F, EXC-R450, EXC-R400, EXC-R530, SXF350, SXF250, EXC500SM, ADV990, 690Rally