1 Ostatnio edytowany przez nozder (2012-07-15 16:23:04)

Temat: Suzuki DR-Z 400 SuperMoto --> SPRZEDANY!!!!

Oryginalne SUZUKI DR-Z 400SM K5

Jestem jego pierwszym i jedynym właścicielem. Kupiony jako fabrycznie nowy(wyprzedaż rocznika) u dilera w USA.

Pierwsza rejestracja i początek użytkowania to LIPIEC 2009rok.

Motocykl miał wykonany ustawowy przegląd po 1000km w Suzuki POLandPosition w Piasecznie (F.Vat: wymiana oleju+filtr, płynu chłodniczego, hamulcowego, przegląd zawieszenia+regulacje)

Jak wiadomo DRZ z fabryki nie grzeszy stylistycznie (tylna lampa z mocowaniem jak z traktora lat 80', kierunkowskazy jak w MZ'tce...)

Wymieniłem kilka drobiazgów na akcesoryjne renomowanych firm:

- tylna lampa diodowa homologowana!DRC(z podświetleniem tablicy)
- kierunkowskazy DRC
- regulowane, niełamliwe klamki ZETA (obrabiane CNC)
- wyższa kierownica ZETA
- układ wydechowy GIANELLI
- dedykowane HandBary SUPERMOTO

Ponadto w motocyklu zostały zamontowane dysze DynoJet oraz filtr powietrza K&N. W połączeniu z układem wydechowym jest wyraźne polepszenie reakcji na gaz, oraz poprawiło charakterystykę pracy silnika w całym zakresie obrotów.
Modyfikacje wykonało ASO Honda Witolin. DRZ'ta jest odczuwalnie zrywniejsza i lepiej brzmi.

Oczywiście absolutnie wszystkie wymienione seryjne części daje w komplecie kupującemu do motocykla.
wydech, klamki, kierownica, kierunki, lampa z błotnikiem, oryginalna sakwa z narzędziami, osłona łańcucha, odblaski, zamek na kask, sety pasażera, drugie lusterko, filtr, dysze...)

Na chwilę obecną sprzęt ma przejechane 4200mil co daje niecałe 6800km. Prędkościomierz oczywiście wskazuje też prędkość w KM/h

Motocykl jest w idealnym stanie w 100% adekwatnym do jego przebiegu. Podzespoły eksploatacyjne typu klocki, tarcze, opony... są oryginalne z fabrycznego montażu.

W ubiegłym sezonie wymieniłem Akumulator

Sprzęt jest totalnie bezawaryjny. W 100% sprawny, pracuje idealnie. W ciągłym(niestety sporadycznym użytkowaniu)
Świeżo zrobione badanie techniczne, więc spokój do połowy 2014, OC ważne do 07.2013

Jedynymi powodami sprzedaży jest brak czasu na użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem i przesiadka na skuter do omijania korków.

Kupujący do motocykla poza kompletem dokumentów, sporym kartonem oryginalnych części dostaje teczkę faktur i paragonów za części i serwis.

NIE JESTEM HANDLARZEM, a sprzęt który sprzedaje to świeży i zadbany egzemplarz z dodatkami wartymi grubo ponad 2,5tyś zł!

Dodatkowo KONKRETNEMU Kupującemu dorzucę dedykowane CrashPady których nie zdążyłem zamontować oraz smar do łańcucha MOTUL!

CENA: SOLD!!!!!!!!!!!

[url=http://imageshack.us/photo/my-images/215/dsc14102.jpg/]http://img215.imageshack.us/img215/2001/dsc14102.jpg[/url]

[url=http://imageshack.us/photo/my-images/836/dsc14092.jpg/]http://img836.imageshack.us/img836/2340/dsc14092.jpg[/url]

Motocykl do obejrzenia na terenie Warszawy po wcześniejszym umówieniu.

ZAWSZE NA ZIMNYM!