1

Temat: Gdzie ta brutalność hamulców

Moje hamulce nie działają tak jak powinny. Tył super, przód lipa. Hamuje, ale bez brutalności. Olej wymieniam to wystarczy czy to wina klocków?! Maja niby jeden sezon.. Jakie klocki polecacie do zacisków brembo 320mm?

yamaha DT -> suzuki GS -> HUSQVARNA SM610S  + SUZUKI GSX750F

2

Odp: Gdzie ta brutalność hamulców

jaki olej wymieniasz? mowa o plynie hamulcowym ?  jesli slaby przod to moze byc  to ze uszczelniacze w lagach puscily i leci z nich  olejna tarcze przez co jest sliska, mialem tak w swojej husce

525 EXC

3

Odp: Gdzie ta brutalność hamulców

Ja bym zaczął od środka do czyszczenie hamulców i opsikał nim porządnie tarczę.
Jeżeli klocki dostały czegoś śliskiego to zostaje praktycznie tylko ich wymiana.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

4

Odp: Gdzie ta brutalność hamulców

hacker33 napisał/a:

Ja bym zaczął od środka do czyszczenie hamulców i opsikał nim porządnie tarczę.
Jeżeli klocki dostały czegoś śliskiego to zostaje praktycznie tylko ich wymiana.

Się nie znam, ale np. w katalogu Beringera jest absolutny zakas używania chemi do czyszczenia hamulców. Zaleca się chyba wodę z mydłem. Dobre to zatem, tanie i dostępne od ręki w każdym domu - może warto od tego zacząć?

pozdr
Michał, Wrocław
KTM EXC-R 530 [Alpina + Beringer] => Husaberg FS 650 Force [Berginer + Adler + Power4Suspension + Akrapovic]

5

Odp: Gdzie ta brutalność hamulców

sm#69 napisał/a:

Jakie klocki polecacie do zacisków brembo 320mm?

SBS, ew. EBC HH ;)

https://www.bikepics.com/members/81

6

Odp: Gdzie ta brutalność hamulców

MudAndTracker napisał/a:
hacker33 napisał/a:

Ja bym zaczął od środka do czyszczenie hamulców i opsikał nim porządnie tarczę.
Jeżeli klocki dostały czegoś śliskiego to zostaje praktycznie tylko ich wymiana.

Się nie znam, ale np. w katalogu Beringera jest absolutny zakas używania chemi do czyszczenia hamulców. Zaleca się chyba wodę z mydłem. Dobre to zatem, tanie i dostępne od ręki w każdym domu - może warto od tego zacząć?

Beringer jest żeliwny więc może dlatego.
Do stalówki to jak najbardziej można używać ponieważ do tego są przeznaczone.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

7

Odp: Gdzie ta brutalność hamulców

klocki i tarcze obleciałem delikatnie benzyna. Tak chodziło mi o płyn hamulcowy (nie olej) przejęzyczenie.  a co do zawieszenia to nowy twardszy olej oraz nowe uszczelniacze. Czyli płyn pewnie dawno nie był zmieniany, teraz kwestia jaki. Wg instrukcji czy jest cos innego..? DOT 5? Co praktykujecie?

yamaha DT -> suzuki GS -> HUSQVARNA SM610S  + SUZUKI GSX750F

8

Odp: Gdzie ta brutalność hamulców

rbf 600 lub 660 ;)

https://www.bikepics.com/members/81

9

Odp: Gdzie ta brutalność hamulców

delta napisał/a:

rbf 600 lub 660 ;)

+1

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

10

Odp: Gdzie ta brutalność hamulców

Rbf 660 najlepszy klocki podszlifuj na szkle zeby zebrac ta szklista powloke i powinno byc ok a tarcz hamulcowa przelec benzyna ekstrakcyjna lub zmuwaczem do tarcz.

WWW.HI-OCTANE.PL

#13 Mistrzostwa Polski

11

Odp: Gdzie ta brutalność hamulców

RBF hamuje świetnie pod warunkiem że hamulce są rozgrzane.

Do zastosowań cywilnych się nie nadaje.


joł

12

Odp: Gdzie ta brutalność hamulców

SFMario napisał/a:

RBF hamuje świetnie pod warunkiem że hamulce są rozgrzane.

Do zastosowań cywilnych się nie nadaje.


joł

co ma RBF do rozgrzania hamulców?
ja mam zalany RBF i jest OK tylko podobno trzeba go częściej wymieniać niż inne płyny