1

Temat: Duke 690 przelożenie końcowe

Ojł.
Nie wiem czy ktoś wgl tutaj zagląda, ale co mi tam.
Mam w Duke 690 przełozenie końcowe 16/40 i jest za długie. W SMC690 z 2009r miałem 15/42 i motkocykl był zbyt narowisty i przy zmianie napędu załozyłem 16/42.
Duke z 15 roku nie jedzie tak z dołu jak smc z 2008r i tutaj moje pytanie czy ktoś kombinował z przełozeniami?
Zastanawiam się nad 16/43 lub 16/44.
Zeby troche skrócic 1szy bieg i wbijac 5 i 6 wczesniej niz przy 85 km/h i ponad 100km/h dla 6biegu.

2

Odp: Duke 690 przelożenie końcowe

SFMario napisał/a:

Ojł.
Nie wiem czy ktoś wgl tutaj zagląda, ale co mi tam.
Mam w Duke 690 przełozenie końcowe 16/40 i jest za długie. W SMC690 z 2009r miałem 15/42 i motkocykl był zbyt narowisty i przy zmianie napędu załozyłem 16/42.
Duke z 15 roku nie jedzie tak z dołu jak smc z 2008r i tutaj moje pytanie czy ktoś kombinował z przełozeniami?
Zastanawiam się nad 16/43 lub 16/44.
Zeby troche skrócic 1szy bieg i wbijac 5 i 6 wczesniej niz przy 85 km/h i ponad 100km/h dla 6biegu.

Załóż sobie 15/40 i pewnie będzie o wiele lepiej, mam podobny problem, tylko w drugą stronę. Jak zmienisz to daj znać

Yamaha Wr125X -> KTM 690 SM-> KTM 690 SMC-> GAS GAS 700 SM

3

Odp: Duke 690 przelożenie końcowe

Dzieki. Na razie testuje. Dopiero 300km nalatalem.
1 za dluga, ciezko ruszyc, 2 i 3 leganco u mnie w gorach. 4 tez daje rade. 5 jeszcze zdaza mi sie wbic. 6 od swieta xD