16

Odp: [S] KTM SMR525, antyhoping, akrap, beringer brembo

To jest SMS 450, ze zmianami w wyposażeniu, ale nim jest (no chyba, że ktoś sobie zadał wiele trudu, żeby wyglądał jak SMS, ale po co?). Wahacz we wszystkich pozostałych jest taki sam, gdy w 2005 roku zmieniono ramę na ''płaską'', zmieniono też wahacz, który też jest we wszystkich modelach taki sam, a SMS'a przestali robić. Zrób zdjęcie tego wahacza, żeby było widać numer części (jest na wierzchu obok ślizgu), daję w ciemno, że jest tam odlane 59404230144

EXC 525 in progress

17

Odp: [S] KTM SMR525, antyhoping, akrap, beringer brembo

Dziku napisał/a:

To jest SMS 450, ze zmianami w wyposażeniu, ale nim jest (no chyba, że ktoś sobie zadał wiele trudu, żeby wyglądał jak SMS, ale po co?). Wahacz we wszystkich pozostałych jest taki sam, gdy w 2005 roku zmieniono ramę na ''płaską'', zmieniono też wahacz, który też jest we wszystkich modelach taki sam, a SMS'a przestali robić. Zrób zdjęcie tego wahacza, żeby było widać numer części (jest na wierzchu obok ślizgu), daję w ciemno, że jest tam odlane 59404230144

To masz, na potwierdzenie, że jest inny.
[url=https://www.galerieallegro.pl/zdjecia/Galeria/10479523/1]https://www.galerieallegro.pl/zdjecia/z1047/10479523/middle/1.jpg[/url] https://www.galerieallegro.pl/views/10479523/1.jpg
[url=https://www.galerieallegro.pl/]Galeria zdjęć na aukcje[/url]

www.4ride.pl
FE 501 '02 ->FS650 '04 ->Hypermotard 796 '11 ->ZXR 400 '01 ->SXS 540 '03 ->SMC 660 '04

18 Ostatnio edytowany przez Dziku (2019-05-10 22:32:49)

Odp: [S] KTM SMR525, antyhoping, akrap, beringer brembo

No nieźle, jedyne co mi wyskoczyło w necie, to ''It is a stock KTM swingarm part number 59404230100''.
Poniżej zdjęcie wahacza z EXC 525 2006, tego numeru też ze świecą szukać, więc całą tą numeracje należy potłuc wiadomo o jaki kant.
https://pro.zapodaj.net/uploads/hakkuh/76529/525.jpg

Edit: Tutaj też EXC 525 2006, a numer inny, może być tak, że ta wędrująca trzecia cyfra od końca to oznaczenie serii lub zakładu produkcyjnego. Jednak wszystkie je łączy ta sama długość tylnej ośki, więc poszerzony wahacz w SMR to mit.
https://pro.zapodaj.net/uploads/hakkuh/76529/2006_exc525.rli789.jpg

EXC 525 in progress

19 Ostatnio edytowany przez toivias (2019-05-11 07:29:56)

Odp: [S] KTM SMR525, antyhoping, akrap, beringer brembo

A co ma długość ośki, do szerokości wahacza w miejscu opony/obręczy?
Dajcie mi trochę czasu, zdemontuję starszy typ z motocykla i porównam oba ;)

www.4ride.pl
FE 501 '02 ->FS650 '04 ->Hypermotard 796 '11 ->ZXR 400 '01 ->SXS 540 '03 ->SMC 660 '04

20

Odp: [S] KTM SMR525, antyhoping, akrap, beringer brembo

Hm...no na moje, to skoro wahacz jest szerszy po to, żeby wsadzić szerszą obręcz, to ośka musi być dłuższa, tak jak u mnie szersze półki z przodu = dłuższa ośka. Starego i nowego nie ma po co mierzyć, trzeba ten od SMR-a porównać z tym od EXC z tego samego rocznika :)

EXC 525 in progress

21

Odp: [S] KTM SMR525, antyhoping, akrap, beringer brembo

Dziku napisał/a:

Hm...no na moje, to skoro wahacz jest szerszy po to, żeby wsadzić szerszą obręcz, to ośka musi być dłuższa

i to jest błędne założenie. Piasta ma tą samą szerokość.

www.4ride.pl
FE 501 '02 ->FS650 '04 ->Hypermotard 796 '11 ->ZXR 400 '01 ->SXS 540 '03 ->SMC 660 '04

22

Odp: [S] KTM SMR525, antyhoping, akrap, beringer brembo

Wiem, dlatego też wszystko wskazuje na to, że wahacze są identyczne.

EXC 525 in progress

23 Ostatnio edytowany przez Czepek (2019-05-11 15:38:59)

Odp: [S] KTM SMR525, antyhoping, akrap, beringer brembo

Panowie nie neguję :) po prostu jak wrzucałem zawias to wrzuciłem też wahacz z smr, jakie ma różnice techniczne to nie wiem :)
Na pewno wizualna bo mój stary był bez przetłoczeń

Co do antyhopa - będzie do sprzedania tylko w sytuacji gdy sprzedam Moto na seryjnym (tak aktualnie stoi) wszystko zależy czy potencjalny nabywca będzie zainteresowany zakupem z antyhopem czy nie.

@update- wczoraj wrzucony nowy Aku także można odpalić z guzika czy zimny czy ciepły

24

Odp: [S] KTM SMR525, antyhoping, akrap, beringer brembo

Dziku napisał/a:

Hm...no na moje, to skoro wahacz jest szerszy po to, żeby wsadzić szerszą obręcz, to ośka musi być dłuższa, tak jak u mnie szersze półki z przodu = dłuższa ośka. Starego i nowego nie ma po co mierzyć, trzeba ten od SMR-a porównać z tym od EXC z tego samego rocznika :)

Wahacz zwęża się do środka. Dlatego ośki są zawsze takie same. To na samym końcu "dziury" robi się za wąską.
Często też nie ma mocowania ślizgu bo opona nie chce przejść przez to miejsce.
Wahacz od SMS jest na 100% inny. Na pewno ma dodatkowe otwory. Czy jest szerszy i krótszy. Nie wiem bo ciężko wyszukać w necie takie info. Odnośnie wahacza pytałem na forum wiele lat temu.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD