Odp: RMZ 450 supermoto
Przełącznik map jest z Vertexa. Zamontowany w tym roku.
Strojenie całego zestawu po remoncie i hamowanie robiłem w Brzesku w GP Racer.
Co było robione oprócz tłoka?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Giełda » Sprzedam » Archwium - Sprzedam » RMZ 450 supermoto
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Przełącznik map jest z Vertexa. Zamontowany w tym roku.
Strojenie całego zestawu po remoncie i hamowanie robiłem w Brzesku w GP Racer.
Co było robione oprócz tłoka?
Teraz tłok - poprzedni właściciel - znany i lubiany ;) forumowicz wymieniał wał z korbą (do wglądu)
Jeśli chcesz się pobawić to możesz zrobić porting.
Przełącznik map jest z Vertexa. Zamontowany w tym roku.
Strojenie całego zestawu po remoncie i hamowanie robiłem w Brzesku w GP Racer.
tak z ciekawości jaki jest koszt hamowania i strojenia ?
To zależy :)
Możesz zapłacić 800 jak i 1000 za mapę.
Jak się zastanawiasz to warto wybrać kogoś kto robi to na co dzień i ma doświadczenie.
Ważne też czy ktoś się skupi tylko na cyfrze (max moc) czy też dopracuje przebieg krzywej, aby moc była oddawana równo w pełnym zakresie.
Pomocne jest wówczas sterowanie czasem wtrysku, a nie tylko paliwem.
Samo hamowanie to 150 PLN, a hamownia hamowni nie równa - ludzie wolą te, co pokazują więcej (patrz: zloty :) ).
Tam masz za darmo i banana na twarzy bo pokaże więcej niż ma w rzeczywistości ;)
Jak masz więcej pytań - PW
Temat do zamknięcia.
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Giełda » Sprzedam » Archwium - Sprzedam » RMZ 450 supermoto
Wygenerowano w 0.048 sekund, wykonano 80 zapytań