16

Odp: TuneEcu KTM 690 pare pytań

Ok, zobaczę jeszcze jutro w czasie jazdy co się będzie działo, bo dzisiaj ze względu na pogodę tylko popyrkałem w garażu. Wczoraj jeszcze latałem na nowym wydechu z ori mapą to falował na wolnych obrotach i 3 razy zdarzyło się, że zgasł po dojechaniu do świateł. Dzisiaj po remapie obroty idealnie równe jak nigdy. Najwyżej wrócę na próbę do starej mapy neutrala. A kombinowałeś w końcu coś ręcznie z mapą paliwa to co pisałeś? Ogólnie mapa Akrapa do Duke'a z 11r. jest zauważalnie podlana od dołu względem serii i względem twojej mapy Akrapa, a i tak piszą w necie, że niby dół jest ubogi. Porównaj sobie moją mapę (KM756EU11B0231) ze swoją (KM750EU0800231), w TuneEcu wchodzisz "File->Compare" i "F6" przełączasz między mapami - różnice są dosyć spore, ciekawe skąd taka rozbieżność, jakieś zmiany konstrukcyjne? Może to ci coś pomoże w kombinacjach z dawką ;) Tylko weź pod uwagę, że są małe różnice w osi obrotów między różnymi mapami.
Przy okazji, ciekawa lektura i wiele przydatnych linków: [url]https://advrider.com/f/threads/ktm-690-efi-2008-2013-idiots-guide.931664/[/url]

690 Duke '11