16

Odp: EXC 450 VS 525 na drogę

kupiłem kiedys w bodnicy 525  faktycznie jechałem w ch*j czasu,

ktm 640 06r

kiedys exc 2x525  2x450 lc4 640 xt600

17

Odp: EXC 450 VS 525 na drogę

ogólnie polecasz 525 na SM ? nie zamierzam pokonywać jakiś super długich tras, zapier*** też raczej non stop nie będę ale jakieś szaleństwa po mieście jak najbardziej

GasGas EC 250 2T
Suzuki DR-Z 400SM

18

Odp: EXC 450 VS 525 na drogę

450 tez sie nadaje, ale sa to motocykle 0.1 albo jedziesz albo hamujesz. na stałym gazie dziwnie sie jedzie,

ktm 640 06r

kiedys exc 2x525  2x450 lc4 640 xt600

19

Odp: EXC 450 VS 525 na drogę

Wiadomo, nie ma nawet co. Jak stały gaz to LC4 640 i wtedy można

GasGas EC 250 2T
Suzuki DR-Z 400SM

20

Odp: EXC 450 VS 525 na drogę

tu tez sie mylisz :D  na keihinie juz zachowuje sie tak samo

ktm 640 06r

kiedys exc 2x525  2x450 lc4 640 xt600

21

Odp: EXC 450 VS 525 na drogę

a nadaje się jako tako LC4 do SM czy zbyt klocowaty?

GasGas EC 250 2T
Suzuki DR-Z 400SM

22

Odp: EXC 450 VS 525 na drogę

A co ma się nie nadawać, tylko wiadomo że na takiej wyczynowej 450 będzie łatwiej i na torze kręci się szybsze czasy.

23

Odp: EXC 450 VS 525 na drogę

właśnie o tym myślę bo póki co śmigam na 250 2T i jest naprawdę nieźle, sądzę że ciężko byłoby mi się przesiąść na LC4

GasGas EC 250 2T
Suzuki DR-Z 400SM

24

Odp: EXC 450 VS 525 na drogę

lc4 ekstremalnie wibruje , więc myśle że jest to motocykl na którymi musisz chwile pojeździć zanim podejmniej decyzje o kupnie , bo niektórymi to nie przeszkadza , a niektórzy po paru dniach znowu sprzedawali bo nie dali rady na tym jeździć

DR-Z 400sm  -  LeoVince , fcr 39 , 3x3 , MotoMaster 4p

25

Odp: EXC 450 VS 525 na drogę

EXC również nie należy do kanapowców ale jestem bardziej skłonny do tego typu motocykla. Może macie jeszcze jakieś ciekawe info ale na temat EXC które mnie zaskoczą jak komentarz Tomsona.

GasGas EC 250 2T
Suzuki DR-Z 400SM

26

Odp: EXC 450 VS 525 na drogę

Ile masz kasy na sam motocykl? Bo jeszcze do kupienia są koła, tarcze, opony, zacisk, pompa + przewód, adapter, nowy napęd no i ze 3000 zł by się przydało na niespodziewany remont. Jakiego info na temat EXC oczekujesz? Jest zajebiste i tyle.

EXC 525 in progress

27

Odp: EXC 450 VS 525 na drogę

Na kata zamierzałem przeznaczyć około 12k, liczę na ofertę już zrobioną na supermoto. Jak we wcześniejszych postach pisałem najbardziej interesują mnie takie które mają coś udokumentowane. Na olx czy allegro można spotkać sporo zestawów kół sm z tarczami, zebatka, czasem ktoś dorzuci hebel (w razie gdybym kupił na kołach enduro). Nie chce jeździć zbyt często na torze gdyż w Bydgoszczy nie mamy za dużego toru a zbyt czesta jazda na tym samym w końcu zanudzi, więc myślę że hebel starczyłby mi seryjny. Coś na co mógłbym rzucić okiem przy zakupie bądź jakieś oczucia bo to że są zajebista to oczywista sprawa ^^

GasGas EC 250 2T
Suzuki DR-Z 400SM

28

Odp: EXC 450 VS 525 na drogę

Septic napisał/a:

Na kata zamierzałem przeznaczyć około 12k, liczę na ofertę już zrobioną na supermoto

Jak od roku przeglądałem oferty, to były może 3 sztuki warte uwagi. I wszystkie powyżej 12k.

Septic napisał/a:

Jak we wcześniejszych postach pisałem najbardziej interesują mnie takie które mają coś udokumentowane.

Nie każdy zbiera dokumentację, poza tym jak chcesz, to sam sobie zrobisz fakturę za wymyślony remont w wymyślonym zakładzie. Albo w istniejącym, tylko bez pieczątki - bo ta nie jest wymagana. Co do częstego ''części do wglądu'' - już raz mi koleś pokazywał rzekomo wymieniony tłok, który nie dość, że był ukruszony, to jeszcze na bank od innego moto, bo jak taki tłok powinien wyglądać, to sprawdziłem w wcześniej w necie. Tłok zajechany można bez problemu kupić, i pokazać, że niby wymieniony. Sam mam takie dwa, ale moje to jeszcze by pojeździły. Jak chcesz być w miarę pewny, to na słuch, osiągi, węch. Jak na 100% - rozbiórka sinika i weryfikacja, ale to po zakupie.

Septic napisał/a:

Na olx czy allegro można spotkać sporo zestawów kół sm z tarczami, zebatka, czasem ktoś dorzuci hebel

Tak, ale najlepiej mieć koła na oryginalnych piastach, jeśli tak nie jest, to mając KTM-a musisz szukać zębatek i tarcz hamulcowych od np. Suzuki, może być średnica tylnej tarczy inna, szerokość piast itd. Oczywiście wszystko jest do zrobienia.

Septic napisał/a:

myślę że hebel starczyłby mi seryjny

Źle myślisz.

EXC 525 in progress

29

Odp: EXC 450 VS 525 na drogę

Co do tych dokumentów do w sumie prawda, ale nie można też myśleć że każdy od razu tak robi bo nigdy byśmy nic nie kupili (no chyba że salonówki). Czasem są oferty właśnie kół od kata i głównie takimi się interesuje. Z tym heblem to mnie teraz zaskoczyłeś, czytałem wcześniej że może być seria, że się nada i nie trzeba jakiś specjalnie wygórowanych kupować

GasGas EC 250 2T
Suzuki DR-Z 400SM

30

Odp: EXC 450 VS 525 na drogę

Taki hamulec nie wyrabia, hamuje oczywiście, ale jak to na drodze - nigdy nie wiesz, kiedy na prawdę przydadzą się dobre hamulce.

EXC 525 in progress