Odp: Cykało cykało i ebło ktm 690
No widzisz ten model akurat zgubił
ktm lc4 640+2x akrapović+ fcr 41+open airbox 06r
Ktm 450 SMR-R 08r
Ktm 690 enduro R + SM 13r /Yamaha R1 tysiączek :)
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » Cykało cykało i ebło ktm 690
Strony Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
No widzisz ten model akurat zgubił
głowica jeszcze nie ściągana po ściągnięciu sie okaże jak wygląda wszystko.
Co do przebiegu napisałem że znam moto i dam sobie rekę uciąć że jest oryginał,
Czemu znam? bo moto odkupiłem od pierwszego właściciela który kupił nówke mało tego. znajomy od którego kupiłem mieszka 500m od mojego domu przesiadł sie na kłada a kata odkupiłem.
Helmex a ty mi mówisz że w kacie przy 12k zawór nie wypina jednak sie wypioł...
dobra ty wiesz lepiej i możliwe ze nie miał byś ręki, trzeba znajsc przyczyne i tyle.
Zawór się wypiął, bo pękł talerzyk i rozeszły się zapięcia, to akurat jest proste. Lepiej "znajść" przyczynę czemu pękł talerzyk.
Moim skromnym zdaniem, patrząc na kierunek pęknięcia talerzyka, dźwigienka zamiast naciskać na płytkę, naciskała również na talerzyk (pewnie na jego krawędź w górnym położeniu dźwigienki).
Odpowiedź czyja wina nasuwa się sama...
nie widziałem wczesniej foty, masz racje. moim zdaniem za mała podkładka zaworowa, wina mechanika nie sprawdził jaka najmniejszą można wstawic,
To podpowiedzcie mi jeszcze jak mu to udowodnić? że to mechanika wina
jak znajdziesz w manualu ze podkładka może miec np minimalną wartosć 2.50 a jest wstawiona 2.40 lub mniejsza to juz udowodniłeś. jezeli w manualu nic nie pisze to nic nie udowodnisz, jeżeli będize chcial to i tak sie wypnie na Ciebie. ale czemu w motocyklu przy 12 tys zawory tak wpadly ze trzeba było zastosowac tak małe podkładki,
Patryk czy to nie Tobie czasem wybuchła(jakoś kilka miesięcy temu, może z pół roku), 450tka SM - też tuż po serwisie zaworowym?
Nie wiem czy dobrze kojarzę ale jeśli dobrze to sam nie wiem co myśleć - może czas zmienić serwis albo z Ciebie straszny rzeźnik? ;)
690tkę nie tak łatwo zepsuć... szczególnie taką która ma ledwie 12 tysi przelotu. :|
Spidi to właśnie mi wystrzelił ten smr widzisz jakie ja mam szczęście... ostatni raz tam zaprowadziłem do mechanika no masakra:/
Ale dziś zadzwonili do mnie i powiedzieli mi ze przyczyną było rozsypanie sie łożyska na wałku rorządu ,,NIBY"
Teraz głowica jeszcze do robienia...
Macie jakieś namiary na kogoś kto ogarnia dobrze głowice?
Masakra - współczuję...
Ta przyczyna wydaje się mało prawdopodobna przy takim przebiegu.
Rozumiem, że w żaden sposób nie poczuwają się do pomocy?
Może warto byłoby dać to do obejrzenia jakiemuś fachowcowi, zrobić dokumentację(jakiś rzeczoznawca) i wywalić na drodze cywilnej o odszkodowanie. Nigdy czegoś takiego nie robiłem ale może ktoś ma jakies doświadczenia jak dochodzić swoich praw gdy trafi się taka historia. Jesli tak jak koledzy pisali winne były źle dobrane płytki to czemu Ty masz ponosić koszta ich błędu/niewiedzy/lenistwa/głupoty - *zaznacz właściwe...
Uderzaj do Majster128 , coś poradzi na Twój problem ;)
A co masz do zrobienia w tej głowicy?
Bo ja na razie widzę łożysko na wałku i kompletny zawór.
Obie rzeczy do zrobienia samemu bez specjalnych narzędzi.
hacker33 dokładnie jutro bede wiedział bo przez tel mi dokładnie nie wytłumaczył prawdopodobnie gniazdo prowadnicy łożyska wałka rorządu ale nie jestem pewny
gniazdo prowadnicy łożyska wałka rorządu
co to jest?:)
Na schematach widzę dwa łożyska jedno duże drugie małe. Jak któreś padło to się je wybija i wciska nowe. Choć ciężko mi uwierzyć aby padło któreś z tych łożysk i to na tyle aby pociągnęło za sobą zawór. Przecież między wałkiem a zaworem są jeszcze dźwigienki zaworowe.
Na fotce nie widzę rozsypanych wałków ani kulek od łożyska.
Faktycznie weź tam zajedź i rzuć okiem.
Ja osobiście jestem w stanie uwierzyć w wadę materiałową, w pecha itd. Zdarza się - to tylko kawałki metalu. Widziałem już pęknięte nowe talerzyki w ktm więc uwierzę w coś takiego i tutaj.
miałem kiedys reklamcje rozrządu. rolka zatarła sie po 5 tyś strzelił pasek dalej juz wiadomo ze glowica w góre. silnik 2.0 tdi rozrzad ina. reklamacje uwzględnili i oddali kase.... za rozrząd 490zł a pozostałe 1500 niewiadomo kto ma dołożyć. umówilem sie z klientem ze. ja zrobie to za darmo on płaci za częsci,
Strony Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » Cykało cykało i ebło ktm 690
Wygenerowano w 0.051 sekund, wykonano 79 zapytań