Odp: Napęd LC4 Prestige
hhehehe wcale nie pałowałem, pojechał by jeszcze parę km ale trochę ciężko się trzymać na nim:)
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Napęd LC4 Prestige
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
hhehehe wcale nie pałowałem, pojechał by jeszcze parę km ale trochę ciężko się trzymać na nim:)
no to różne i różniaste te ktmy są widać... Musze policzyć zęby w swoim. I porównamy.
DUKE 620 - v max 192 leżąc tak że wężyk z baku miałem w nosie (wg wskazań gixera który jechał obok mnie bo myslalem ze mi licznik kłamie). Na 2ce nie chce sie poderwać na gume. Co do zębów własnie nie wiem, pewnie wieczorem pojde policzyć bo jestem ciekawy:) Też mysle o zmianie na większą z tyłu.
Najgorsze że łańcuch tzreba na dłuższy zmieniać...
Można założyć mniejszą z przodu. Zależy ile masz zębów teraz, ale chyba najmniejsza dostępna do LC4 to 14. Jeden ząb z przodu to +- 3 z tyłu. Wtedy nie trzeba łańcucha dłuższego.
racja :)
16x45 daje 15x48 :)
6 zębów to mocno odczuwalna różnica.
no na fabrycznych 178 i ni grama wiecej szło
Pewnie głupie pytanie ale jak to jest, jeden ząb więcej z tyłu = jedno ogniwo więcej w łańcuchu? taka jest zasada?
hmmmm no własnie mogło by się tak przekładać...teoretycznie logiczne :)
W LC4 supermoto seria to 17/42(manual)
Ja mam zębatki 16/45 i z dwójki bez problemu na gume :)
a max jechałem coś ponad 170 km\h
Ja mam zębatki 16/45 i z dwójki bez problemu na gume :)
;)
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Napęd LC4 Prestige
Wygenerowano w 0.032 sekund, wykonano 72 zapytań