Odp: Remont 625 lc4
nie jest oryginalny ,wybrany z palety dostępnej w lakierni . Dobrany był wg oryginalnego koloru,ale faktycznie na zdjęciach wyszedł jaśniejszy
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » Remont 625 lc4
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
nie jest oryginalny ,wybrany z palety dostępnej w lakierni . Dobrany był wg oryginalnego koloru,ale faktycznie na zdjęciach wyszedł jaśniejszy
Tak to jest jak się na tel siedzi ;)
Gdzie malowałeś i czy sam zabezpieczałeś otwory i krawędzie czy ta firma?
Wyszło super.
piaskowanie i malowanie robią mi u nas w Raciborzu mam taką zaprzyjażnioną firmę ale samemu wszystko trzeba porządnie przygotować ,z tym zawsze jest najwięcej roboty (tutaj sprawdza się tata ma cierpliwość i fachową rękę do dłubania)
czyli było piaskowanie, później elementy wróciły do ciebie i zabezpieczałeś wszystko taśmą?
Z malowaniem to jest tak:
zdemontowałem silnik i rozłożyłem na części pierwsze ,do momentu aż została sama skorupa ,czyli kartery cylinder głowa i dekle
(środek całkowicie pusty)wszystko wyczyszczone z pozostałości uszczelek silikonu oringów czyli został goły metal,również tzw oczka w deklach trzeba było wydłubać(po malowaniu wróciły z powrotem na miejsce).
Dalej chemia i karcher żeby cały syf wymyć .
Po kąpieli silnik został skręcony w całość tak aby wszystkie miejsca styku z uszczelkami były nie naruszone . Zależało mi też żeby środek został oryginalny (jest w idealnym stanie)dlatego całość a nie poszczególne części . Zabezpieczyłem wszystkie otwory oraz gwinty (po malowaniu poprawione gwintownikiem). Całość skręcona byle jakimi śrubami tak tylko żeby się kupy trzymało a oryginalne do galwanizacji (koszt nowych na cały silnik to jakiś kosmos)
W całości był piaskowany i malowany.
Po malowaniu od nowa .... mycie (zawsze drobiny piasku gdzieś są) szlifowanie płaszczyzn i krawędzi szlifowanie loga nowe łożyska uszczelniacze itp. Tak po kolei do końca....
...którego nie widać :)
a tak to wygląda po przygotowaniu
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » Remont 625 lc4
Wygenerowano w 0.041 sekund, wykonano 82 zapytań