766

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

ZAłożyłem gumą do przykrywki, czyli chyba ok.
myślałęm że coś jest nie tak z uszczelką, odtłuściłem nitro i próbowałem zrobić na szybkiego

benzyna

767 Ostatnio edytowany przez LogiHUŚ (2015-12-11 21:33:47)

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

U mnie gumka jest do dyszy, stary filtr jak miałeś zamontowany?

Wiem że amerykańce czasami w TE449 zamontują odwrotnie filtr i wtedy nie ma wcale obiegu bo filtr z drugiej strony nie ma dziurki i się silniki zacierają.
Ale nie wiem jak wygląda filtr w LC4-ale chyba większość jest podobnie zbudowana, więc gumką do pokrywki to chyba źle założyłeś go i nie masz smarowania.

HUSQVARNA TE 449 2013
BMW E65 2005

768

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

inaczej by nie wlazł, zauważyłem na dekielku minimalne ryski, możliwe żeby z nich puszczało trochę? nie mam dobrego aparatu żeby fote machnąć ;/ . w sumie jutro zawiozę do ktm to może coś powiedzą

benzyna

769

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

założyłeś źle filtr! Gumka ma być do środka. Ma ciasno wchodzić

EXC 300 TPI 2019

770

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

^ mylisz się.
pany, dobrze robię sprawdzając stan oleju? a mianowicie, odpalam motocykl, tak aby pochodził parę chwil, ew krótki rajd, stawiam go, czekam 10min i sprawdzam poziom w oczku.
  ????

benzyna

771

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

Też myślałem, że źle go założyłeś, ale z tego co widzę inaczej wygląda to w LC4 niż w EXC.
Jakby nie było gumka musi być. Skoro filtr jest dedykowany to musi pasować, wejść ciasno w pokrywę ale pasować. Jeśli pokrywa jest uszczelniana zwykłą uszczelką a nie oringiem to dobrze by było ją wygładzić.
Co do sprawdzania oleju, mnie zawsze uczono, żeby robić to na zimnym silniku.

PBM

772 Ostatnio edytowany przez katemowski (2015-12-12 21:01:28)

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

Na dekielku nie było płaszczyzny dlatego ciekło, pilnik i nowa uszczelka załAtwiły sprawę.  podczas tamtej operacji moto pochodziło z 30sek, i zaczĄł cieknąć, więc ten bez gumki wywaliłem i kupiłem nowy

benzyna

773

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

jezeli filtr z HF dl lc4 to on jest dleikatnie zle zrobiony bo za duzy ale to doslownie milimetr moze dwa. po to jest ta gumka zeby uszczelnic, a z 2 strony filtr jest zaslepiony o ile sie nie myle. silikon przy filtrze to druciarstwo. kazdy zaklada razem z ta pokrywka i po przykreceniu on sie delikatnie umina(dalej spelnia swoje zadanie bo jest zwyczajnie papierowy) ori flitr ktm w porownaniu do hf rozni sie wysokoscia i nie jestes pierwsza osoba ktora ma ten problem. nie wiem czy sie nie myle ale filtr wkladasz raczej gumka w glab silnika inaczej nie pasuje do dekileka ktory ma rant ustalajacy jesgo pozycje w silniku.

774 Ostatnio edytowany przez ate1990 (2015-12-13 23:10:26)

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

Siema. Mam LC4 na brudasach zębatka tył 50z, przód 14z. Chcę do kółek supermoto założyć zębatki 45z tył 14z przód(żeby zmieniać tylko koła). Będzie to grało na jednym łańcuchu, czy za każdym razem przy zmianie kół będę musiał zmieniać też łańcuch? Aktualnie łańcuch mam gdzieś tak w połowie naciągu.

775

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

nir dam sobie reki uciac ale wydaje mi ske ze bedzie sporo za dlugo

776

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

A jak to macie u siebie rozwiązane? Takie same zębatki i utrata vmax na rzecz przyspieszenia w SM?
45 to faktycznie łańcuch za długi, zrobiłem przymiarke na starej zębatce i wyszło, że muszę cofnąć koło o ok 2cm.
Na zębatce 48 powinno grać(niecały centymetr do tyłu wg. obliczeń).

777

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

Lepiej mieć drugi łańcuch.
Na jednym łańcuchu szybciej zużyjesz cały napęd.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

778

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

ate1990 napisał/a:

A jak to macie u siebie rozwiązane? Takie same zębatki i utrata vmax na rzecz przyspieszenia w SM?
45 to faktycznie łańcuch za długi, zrobiłem przymiarke na starej zębatce i wyszło, że muszę cofnąć koło o ok 2cm.
Na zębatce 48 powinno grać(niecały centymetr do tyłu wg. obliczeń).

W exc w oczku naciągu mieści się 4-5 zębów ale trzeba wszystko tak wykalkulować aby na sm był w końcu a w enduro na początku.
1 ząb zębatki to dokładnie 3,96cm w oczku naciągu. Dwa ogniwa łańcucha to ok1,6cm w naciągu. Resztę trzeba policzyć na podstawie tego co masz teraz. Może przy teraz 50z da się uciąć dwa ogniwa i wtedy do sm wrzucisz 45z? Albo przy następnej wymianie łańcucha przekalkulujesz sobie inne zestawienie np. 48-49 enduro i 43-44 sm.
Jak się często zmienia koła, dwa łańcuchy to sporo roboty, więc ja też latam na jednym przy różnicy 4zębów.

DR650, XT600, EXC520, YZ450F, EXC-R450, EXC-R400, EXC-R530, SXF350, SXF250, EXC500SM, ADV990, 690Rally

779

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

No i chyba tak zrobie - wywale 2 ogniwa, i kupie zębatke 46. Wtedy będzie identyczne przełożenie na kole na enduro i sm, oraz brak zabawy z łańcuchem.

780

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

Takie nietypowe pytanie, czy jest ktoś na tyle miły i mógł by mi zmierzyć wahacz od LC4 Supermoto ? potrzebuję długość od osi na ramie do końca ramienia.

z góry dzięki :)

KTM LC4 640