661 Ostatnio edytowany przez Whiskas (2015-09-20 10:55:04)

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

Dzinkss napisał/a:
Chycu napisał/a:
Whiskas napisał/a:

Panowie, sprawa jest poważna... ;)
co wlać do zbiornika wyrównawczego sprzęgła w KTM 690 supermoto 2007?
Na kroku napisane jest tylko że ma to być płyn mineralny.

Z góry dzięki!

Magura Blood

Ew. LHM+ (W każdym motoryzacyjnym dostaniesz za 1L 35zł), jezeli bedziesz robił to pierwszy raz to na bank jedna buteleczka magury (40zł 200ml) ci nie starczy. Połowa forum lata na LHM choć wiem ze zdania są troche podzielone. Sam miałem problem ze sprzęgłem i zaopatrzyłem sie w MB po czym wypier..doliłem prawie dwie buteleczki w ziemie po czym kupiłem LHM i teraz o sprzęgle juz dawno zapomialem:)) pozdro

Dziękuję za wyczerpanie tematu.
Muszę uzupełnić bo aż zassało mi membranę do środka zbiorniczka. 200ml pewnie by wystarczyło ale zastanawiam sie czy jest sens? No i nie dostanę płynu matury od ręki. ;)


Durszlak napisał/a:

Ewentualnie olej mineralny shimano, jak obracasz sie w tematyce rowerowej

Ten olej znajdę pewnie W każdym lepszym sklepie rowerowym. Stosowaleś? Działa? Nie ma komplikacji?

Pozdro.

moja moto-historia: www.bikepics.com/members/whiskas

662 Ostatnio edytowany przez facett (2015-09-20 12:28:34)

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

gierwi napisał/a:

A jaki masz rocznik? Na stronie 32 Twojego manuala na 2 zdjęciu od góry jest opis odkręcenia wysprzęglika. Srubki oznaczone 3.

99`
dzieki! ok czyli trzeba zdjac łańcuch

[url]http://forum.supermoto.pl/topic33622-moto-facetta.html[/url]
ciag dalszy w  innym temacie zeby nie zaśmiecać

czika czika bomba

663

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

Whiskas napisał/a:
Durszlak napisał/a:

Ewentualnie olej mineralny shimano, jak obracasz sie w tematyce rowerowej

Ten olej znajdę pewnie W każdym lepszym sklepie rowerowym. Stosowaleś? Działa? Nie ma komplikacji?

Pozdro.

Do sprzęgła nie stosowałem ale rowerowe hamulce magury latają właśnie na magura blood który jest wymienny z LHM'em, shimano...

Ktoś wie jaki gaźnik ma exc 450 2006? FCR39mx? nie mam możliwości sprawdzenia teraz, tam jest przysłona przepustnicy w rozmiarze L, czy M?

664

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

tylko w starych jest l w nowych m ty masz 39mx czyli ,m

ktm 640 06r

kiedys exc 2x525  2x450 lc4 640 xt600

665

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

Mam pytanie na szybkości czy od przegrzania w 2t coś się mogło stać z strukturą materiału w silniku?
Jechałem ostatnio 50KM z pękniętą uszczelka pod głowicą (nówka atheny padła, przyszczypłem ją pewnie) po 10Km płynu nie było, kilka km przed domem zorientowałem się że od silnika daje mocno gorąco i że chłodnice są zimne, silnik na jałowych chodził dziwnie wysoko sam.
Zgasiłem zaholowałem do domu, zdjąłem cylek wszystko wygląda jak nowe, nowe uszczelki założone, zalane, moto odpaliło od pierwszego i chodzi ładnie.
Czy to jakiś cud że moto się nie zatarło?
Oleju leje 1:33 MOTUL 800.

HUSQVARNA TE 449 2013
BMW E65 2005

666

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

Jak nie było mocno kręcone, ciąle jechałeś i do tego nie było za gorąco na dworze - to powietrze też trochę chłodziło silnik. Mieszankę też lejesz bogatą w olej - także jest duża szansa, że nic się nie stało.

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

667

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

Chyba wszystko cacy, wtedy było chłodno.
Dzisiaj przejechane 30KM mocnego upalania i chodzi ładnie.

HUSQVARNA TE 449 2013
BMW E65 2005

668

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

Na chłopski rozum - jechałeś z walniętą uszczelką pod głowicą.
Ubył ci cały płyn z chłodnicy.
Jak myślisz co się z tym płynem stało i jaki miał wpływ na smarowanie?

Po drugie po co pytasz skoro dla wymiany tej uszczelki musisz zdjąć głowicę lub cylinder? Chyba zobaczysz jak wygląda tłok i cylinder?
Czy będzie to robił z zamkniętymi oczyma?

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

669 Ostatnio edytowany przez wyrzyk969 (2015-09-21 19:56:49)

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

Znajomy rok temu w cr250 zrobił remont, w tym  też wymienił tłok i dał nową tuleje ale po tygodniu coś przy głowicy działał i dokręcił zwykłym kluczem na oko, co poskutkowało tym, że w czasie jazdy dwie nakrętki się mu odkręciły. Moto zdechło bo nie dało rady przepalić płynu chłodniczego hehe płyn wylał, dokręcił nakrętki, zalał wody pitnej, odpalił i rura dalej. Też jakoś nie szedł gorzej ale po otwarciu wyszło, że tłok przytarty i trzeba nowy, uszczelka nowa, druga głowica bo tą wykrzywiło, kilka nowych szpil i całe szczęście tuleja mocno nie ucierpiała bo wodnym papierkiem amelinium wytarł. Tak jak napisałem, po odpaleniu też ładnie moto jechało przez te 70km zanim dojechaliśmy do garażu. Zastanawiał czy otwierać czy nie i ostatecznie otworzył, to wyszło to co napisałem. Pzdr.

#969
VOR 530 SM-R   &   KAWASAKI KX 250 SM STUNT
CA Technology

670 Ostatnio edytowany przez LogiHUŚ (2015-09-21 22:12:41)

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

hacker33 napisał/a:

Na chłopski rozum - jechałeś z walniętą uszczelką pod głowicą.
Ubył ci cały płyn z chłodnicy.
Jak myślisz co się z tym płynem stało i jaki miał wpływ na smarowanie?

Po drugie po co pytasz skoro dla wymiany tej uszczelki musisz zdjąć głowicę lub cylinder? Chyba zobaczysz jak wygląda tłok i cylinder?
Czy będzie to robił z zamkniętymi oczyma?

Napisałem że oglądałem wszystko, uszczelka była wypchnięta w strone kanału wodnego, czyli spaliny wypchnęły mi wode przelewem.
Żadnych luzów na korbie nie było, żadnych rys, pierścień jak nówka, jeszcze teflon na tłoku był. Więc chyba nic się nie stało, a pytałem się czy z materiałem na poziomie strukturalnym mogło sie coś złego stać.

tematu nie było, w razie awari szybko naprawię wszystko.

HUSQVARNA TE 449 2013
BMW E65 2005

671

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

Krótko i zwięźle, KTM LC4 640 HF, problem z gaźnikiem (dellorto), zdarza mu się strzelić w gaźnik tak, że go wypluwa z gumy, druga kwestia to czasami przy normalnej jeździe na dojazdach do skrzyżowań w momencie wciśnięcia sprzęgła po prostu gaśnie, mam również problemy z prawidłowym wyregulowaniem, czasami nie reaguje na śruby do regulacji.... ( plan zakłada wymianę na FCRa ale puki co nie mam kasy więc muszę się pomęczyć z tym modelem)  ktoś wie coś na ten temat ?

KTM LC4 640

672

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

moze luzy zaworowe napoczątek.

ktm 640 06r

kiedys exc 2x525  2x450 lc4 640 xt600

673

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

helmex napisał/a:

wie moze ktos skąd  mozna nabyc tarcze pod  piastę yamahy  a srednica zew, 220mm  moze ktos wie kto dorabia tarcze?

dla potomnych. pasuje od dt125r

ktm 640 06r

kiedys exc 2x525  2x450 lc4 640 xt600

674

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

Luzy zaworowe ustawione, fakt były trochę za luźne, co ile dokładnie powinno się je sprawdzać ? no i nadal zostaje problem regulacji gaźnika, w  czasie jazdy zdarza mu się przerywać, przy wciśnięciu sprzęgła na dojeździe potrafi zgasnąć, za cholerę nie mogę z nim dojść do ładu, jakieś propozycje ?

KTM LC4 640

675

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

Luzy zaworowe co 5tys km. Jeśli masz wyjebane rolki na dzwigienkach zaworowych, to luz zmieni Ci sie po 100km, wiec kontroluj jeśli sie zmieni to wymiana rolek.

KTM 625 SMC