46

Odp: KTM By PLOTEK

Domier napisał/a:

Przerabialem temat w starych kawasaki kilkanascie razy. Imadlo i przecinak. Ewentualnie jezeli jakis torx zlapie to napnij lekko grzechotke jak do odkrecania i uderzaj od gory. Nie ciagnij mocno tylko napinaj.

Będę walczyć dalej dzięki za radę. Jak ktoś ma jeszcze jakiś pomysł to śmiało mi tu pisać

47

Odp: KTM By PLOTEK

np: [url]http://www.narzedziak.pl/yato-wykretaki-do-zerwanych-srub-m3-m24-yt-0590.html[/url]

https://www.bikepics.com/members/81

48

Odp: KTM By PLOTEK

Zaśniedziałe i wyrobione śruby z gaźnika luzowałem punktakiem i małym młotkiem.
Ewentualnie jeśli średnica śruby na to pozwoli nawiercasz wkrętarką i wiertłem 2,5 - 3 otwór, wbijasz klin (w moim przypadku był to pilnik do ostrzenia łańcucha piły spalinowej pozbawiony drewnianej rękojeści) i odkręcasz szczypcami

Powodzenia :)

XT 600 3UW '94 -> BT 1100
http://www.bikepics.com/members/paweuo/

49

Odp: KTM By PLOTEK

zawsze pomaga mocne podgrzanie elementu tylko wiąże się to czasami ze zniszczeniem jakiejś uszczelki, oringu

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

50

Odp: KTM By PLOTEK

hacker33 napisał/a:

zawsze pomaga mocne podgrzanie elementu tylko wiąże się to czasami ze zniszczeniem jakiejś uszczelki, oringu

pompę oddam do tokarza już mówił majster że to ogarnie ;)

51

Odp: KTM By PLOTEK

Plotek co tam działasz ? Spisz :D??