Odp: no i.... stało się
ile w końcu wchodzi tego oleju do lag wp48w serwisówce pisze że 25mm poniżej tych 4 otworów. po forach wyczytałem że od 480 w sklepie też sprzedawca mi tak powiedział, a zalewając oliwy zgodnie z serisówką wychodzi ok 600mm
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Husaberg » no i.... stało się
Strony Poprzednia 1 2 3
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
ile w końcu wchodzi tego oleju do lag wp48w serwisówce pisze że 25mm poniżej tych 4 otworów. po forach wyczytałem że od 480 w sklepie też sprzedawca mi tak powiedział, a zalewając oliwy zgodnie z serisówką wychodzi ok 600mm
Ostatnio serwisowałem lagi w KTMie. W ten i poprzedni weekend weryfikowałem - jeździ przecudnie.
Moje 3 grosze - olej wszelkie wartości w ml... Jak dla mnie to one są tylko po to, żebyś wiedział ile masz oleju w sklepie kupić. Tu ich przydatnośc się kończy... Sam pomysł podawania wartości w serwisówkach z dokładnością do 1ml, jest dla mnie nieporozumieniem. Na szczęście zawsze podają również wartość "długość zasobnika powietrza", która wynosi u mnie 110+/-30/20 mm
Ostatnio serwisowałem lagi w KTMie. W ten i poprzedni weekend weryfikowałem - jeździ przecudnie.
Moje 3 grosze - olej wszelkie wartości w ml... Jak dla mnie to one są tylko po to, żebyś wiedział ile masz oleju w sklepie kupić. Tu ich przydatnośc się kończy... Sam pomysł podawania wartości w serwisówkach z dokładnością do 1ml, jest dla mnie nieporozumieniem. Na szczęście zawsze podają również wartość "długość zasobnika powietrza", która wynosi u mnie 110+/-30/20 mm
+1
Dodatkowo tutaj [url]http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=191159[/url] gościu troszkę się rozwija i sensownie pisze, ale znalazłem też taki sposób muszę wypróbować następnym razem:
[url]http://www.youtube.com/watch?v=glG3gUjxjEU&list=FLgTpoHtWxZYTUFCoA3_0Z9Q&index=70[/url]
Dzisiaj troszkę podgoniłem prace i hus już stoi o własnych siłach a właściwie kołach. Pozostało mi jeszcze czekać na kilka części z aunera i będzie można zaczynać sezon. No i jeszcze została mi ta nieszczęsna elektryka była w powijakach. jeszcze jedna prośba dla was jak jest podłączony regulator napięcia u was sprawdzałem ze schematem, lecz nie wszystkie kolory(przewodów wychodzących z regulatora) się zgadzają ze schematem, sprawdzić jak przewody mają być podłączone
szakul masz PW ;)
Jak to się pisze jak pech to pech. dzisiaj przy wkręcaniu nowej świecy gwint zaprotestował i powiedział już dość i znów czeka mnie teraz zrzucanie głowicy żeby to naprawić co polecanie do regeneracji gwintu głowicy sprężynka czy raczej tulejka(obawiam się czy aby nie będzie się wykręcać podczas wykręcania świecy) mam 2 zestawy na "oku" [url]http://allegro.pl/helicoil-zerwany-gwint-do-naprawy-gwintu-m12-x1-25-i3195433396.html[/url] oraz [url]http://allegro.pl/zestaw-do-naprawy-gwintu-m12x1-25-18-tulejek-ger-i3181690937.html[/url] , przy okazji bym wymienił sprężyny zaworowe bo mam jeszcze stare pojedyncze, Ile się czeka na paczkę od brytoli?
Strony Poprzednia 1 2 3
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Husaberg » no i.... stało się
Wygenerowano w 0.035 sekund, wykonano 79 zapytań