46

Odp: Husaberg FE550 - delta

to jest pompa beringer z sxv?

www.4ride.pl
FE 501 '02 ->FS650 '04 ->Hypermotard 796 '11 ->ZXR 400 '01 ->SXS 540 '03 ->YZ 450F '04 -> SMC 660 '04 -> Hypermotard 1100 '08

47

Odp: Husaberg FE550 - delta

toivias napisał/a:

to jest pompa beringer z sxv?

tak, w apkach też takie zestawy montowali

https://www.bikepics.com/members/81

48

Odp: Husaberg FE550 - delta

Super sprzęcik :)

Two Worlds, One Bike

49

Odp: Husaberg FE550 - delta

masz może numer części i zdjęcie tego mocowania zbiorniczka na zlewki?

www.4ride.pl
FE 501 '02 ->FS650 '04 ->Hypermotard 796 '11 ->ZXR 400 '01 ->SXS 540 '03 ->YZ 450F '04 -> SMC 660 '04 -> Hypermotard 1100 '08

50

Odp: Husaberg FE550 - delta

toivias napisał/a:

masz może numer części i zdjęcie tego mocowania zbiorniczka na zlewki?

numer 80031096050
zdjęcia nie mam, ale w parts manualu dobrze widać

https://www.bikepics.com/members/81

51

Odp: Husaberg FE550 - delta

jeszcze mnie naszło - przelew z chłodnicy będziesz ciągnął do zbiorniczka?

www.4ride.pl
FE 501 '02 ->FS650 '04 ->Hypermotard 796 '11 ->ZXR 400 '01 ->SXS 540 '03 ->YZ 450F '04 -> SMC 660 '04 -> Hypermotard 1100 '08

52

Odp: Husaberg FE550 - delta

Delta słyszałem że Twój husaberg trafił do dymiego z piaseczna. Aż se podjadę go luknąć jak wygląda.

PZDR

Huśka 510 sm + yzf 250 + busik na 3 moto + spore chęci do spalania etyliny

53 Ostatnio edytowany przez delta (2014-05-20 13:59:37)

Odp: Husaberg FE550 - delta

751 napisał/a:

Delta słyszałem że Twój husaberg trafił do dymiego z piaseczna. Aż se podjadę go luknąć jak wygląda.

PZDR


Polecałeś, dawałeś głowe za niego to trafił, a ja czekam już z piłą ;P
A mnie już bydgoszcz ominął i pewnie toruń też:(

https://www.bikepics.com/members/81

54

Odp: Husaberg FE550 - delta

żywy?

www.4ride.pl
FE 501 '02 ->FS650 '04 ->Hypermotard 796 '11 ->ZXR 400 '01 ->SXS 540 '03 ->YZ 450F '04 -> SMC 660 '04 -> Hypermotard 1100 '08

55 Ostatnio edytowany przez delta (2014-09-11 10:57:38)

Odp: Husaberg FE550 - delta

toivias napisał/a:

żywy?

Będzie kiedyś? :)

Coś pusto w moim temacie, aaa bo pisałem o nim w [url]http://forum.supermoto.pl/topic25892-husaberg-100-pytan-do-p20.html[/url] posty od 287

Co by tutaj było wszystko uzupełniam, w kwietniu w Toruniu po 15mth po zajebistej naprawie, zajebistego kurowskiego [url]http://www.sanchez.com.pl/[/url] łożysko na wale rozjebało się ponownie.
Na co wypiął się kurowski, nie potrafił powiedzieć czemu stało się tak już 2gi raz i zażądał następnej kasy za naprawę, na dodatek powiedział że tuleja i tłok są ok(a nie były) i zaproponował, żeby zmienić tylko łożyska wału i balanser czyli zrobić na sztukę i sprzedać taki wspaniały z niego mechanik.

Jarosław Kurowski [url=http://www.sanchez.com.pl]www.sanchez.com.pl[/url] - NIE POLECAM! Gość bez honoru i ch*j nie mechanik!

Nie dawało mi to spokoju, więc szukałem rozwiązania tego zagadkowego rozpieprzania łożysk na wale, odpowiedź znalazłem tu:
[url]http://husaberg.org/mechanical/17170-definative-main-bearing-thread.html[/url]
[url]http://husaberg.org/mechanical/5986-main-bearings-failure-must-change.html[/url]

Po kilku mailach do użytkownika Bushmechanic z Australii i pomocy tłumaczy, wyjaśniło się że fabryczny luz osiowy na wale jest za mały i dlatego rozsypują się łożyska. Wystarczy dać większy luz i inne łożyska (NTN) i będzie ok, sprawdzone w kilku bergach naprawionych przez Bushmechanic-a, które przelatały potem grubo ponad 300mth.

Sprzęt trafił więc do Michała - Michał Dmitruk Motors Ludwika Czajewicza 11 05-500 Piaseczno
polecanego przez Artura(751) - [url]http://forum.supermoto.pl/topic24032-mechanik-warszawa.html[/url]
Michał pomierzył tłok i tuleję, wyszło, że tragedii nie ma, ale dobrze nie będzie, za to korba ok. Także znowu tuleja, tłok, balanser do kupienia + łożyska na wał (NTN) i inne duperele jak uszczelki itd.

Na części z aunera czekałem ponad miesiąc.

    2 x 58038022000 CU-SEAL RING DIN7603-12X18X1,5 - 6zł/1szt
    1 x 58030081000 CU-SEAL RING 8 X 14 X 3 - 8zł
    1 x 80030025000 GASKET CLUTCH COVER - 80zł
    1 x 80030027100 GASKET OUTER CLUTCH COVER - 45zł
    1 x 80035053000 GASKET WATER PUMP COVER - 16zł
    1 x 0471100010 CIRCLIP DIN0471-10X1 - 7zł
    2 x 0760101844 SHAFT SEAL RING 10X18X4 BSL V. - 22zł/1szt
    1 x 0770173024 O-RING 17,30X2,40 NBR 70 SH - 5zł
    1 x 80030081010 THRUST WASHER 31X36X0,10 - 6zł
    1 x 80030081020 THRUST WASHER 31X36X0,20 - 6zł
    1 x 80030081030 THRUST WASHER 31X36X0,30 - 6zł
    1 x 56030081000 THRUST WASHER 30,5X45X0,10 - 6zł
    1 x 56030081100 THRUST WASHER 30,7X47X0,15 - 6zł
    1 x 56030081200 THRUST WASHER 30,5X45X0,30 - 6zł
    3 x 0770102020 O-RING 102,00X2,00 VI TON 02 - 19zł/1szt
    1 x 56532018000 LOCK WASHER - 14zł
    1 x 0760304270 SH.SEAL RING 30X42X7 BAU2SLX2 - 29zł
    2 x 0770291016 O-RING 29,10X1,60 NBR 70 - 4zł/1szt
    3 x 0603061001 CU-SEAL RING DIN7603-6X10X1 - 5zł/1szt
    1 x 58036065100 CU-SEAL RING 6 X 10 X 2 - 5zł
    1 x 81030036000 CYLINDER HEAD GASKET - 129zł
    2 x 80036053000 GASKET FOR VALVE COVER - 12zł/1szt
    1 x 0770051016 O-RING 5,10X1,60 NBR 70 - 6zł
    2 x 0770191016 O-RING 19,10X1,60 NBR 70 - 6zł
    4 x 59036027000 VALVE-STEM SEALING RACING - 16zł/1szt
    1 x 59036003050 GASKET TIMING CHAIN TENSIONER - 14zł
    1 x 80036013150 LINK FOR TIMING CHAIN DID - 29zł
    2 x 0770380020 O-RING 38,00X2,00 NBR 70 SH - 14zł
    1 x 58038005100 OIL FILTER LONG - 33zł
    2 x 0770125015 O-RING 12,5X1,5 NBR - 5zł
    1 x 0770020170 O-RING 17,17X1,78 GLO - 4zł
    1 x 80030040100 IGNITION COVER GASKET - 27zł
    1 x 0770242030 O-RING 24,20X3,00 NBR70 - 5zł


Tuleję zamówiłem z MudandTrucker-em ze stanów, po czym wczoraj okazało się że jest do 650tki:) jest na sprzedaż.

Także jestem na etapie zakupu tulei z Aunera, dziś zamówiona, w przyszłym tyg. powinna być.

Balanser zakupiony oryginał. Tłok Wossnera. Łożyska NTN - NJ206ETAXC3

Poza tym głowica porządnie sprawdzona, zmienione uszczelniacze, dotarta, szczelna, zawory ok.
Najbardziej martwiliśmy się o wyważenie wału, w końcu został wysłany do [url]http://www.dor-mar.na7.pl/firma.htm[/url] po przeczytaniu dobrych opinii o tym zakładzie w tym Hackera.

Gdyby nie tuleja wczoraj silnik już by cykał.

ciąg dalszy nastąpi:)

https://www.bikepics.com/members/81

56

Odp: Husaberg FE550 - delta

idzie potem na sprzedaż? Tłok zamówiłeś przed odebraniem tulei?

Pozdrawiam,
Piotrek

57

Odp: Husaberg FE550 - delta

mallly200sx napisał/a:

idzie potem na sprzedaż? Tłok zamówiłeś przed odebraniem tulei?

zobaczymy, szkoda sprzedawać teraz jak już wiadomo co było i będzie zrobiony jak należy

nie wiem Michał zamawiał

https://www.bikepics.com/members/81

58

Odp: Husaberg FE550 - delta

jak została sprawdzona korba ? tylko luzy czy jeszcze jakoś inaczej ?

Pytam, bo czasem po prostu jest tak, że mimo braku luzów, korba po prostu strzela ze starości :-)

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

59

Odp: Husaberg FE550 - delta

Jak dasz ntn i większy luz to będzie malina.
Choć po twoich perypetiach gdyby to był mój silnik to balansera już by dawno tam nie było:)

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

60 Ostatnio edytowany przez delta (2014-09-11 11:53:24)

Odp: Husaberg FE550 - delta

levis napisał/a:

jak została sprawdzona korba ? tylko luzy czy jeszcze jakoś inaczej ?

Pytam, bo czasem po prostu jest tak, że mimo braku luzów, korba po prostu strzela ze starości :-)

Nie pamiętam, ale chyba tylko luzy musiałbym zapytać Michała.
A korba była przy tamtym remoncie kupowana nowa oryginalna, także zrobiła tylko te 15h.

hacker33 napisał/a:

Jak dasz ntn i większy luz to będzie malina.
Choć po twoich perypetiach gdyby to był mój silnik to balansera już by dawno tam nie było:)

To może go nie być? I wszystko będzie ok?

https://www.bikepics.com/members/81