Odp: Husaberg FE550 - delta
to jest pompa beringer z sxv?
FE 501 '02 ->FS650 '04 ->Hypermotard 796 '11 ->ZXR 400 '01 ->SXS 540 '03 ->YZ 450F '04 -> SMC 660 '04 -> Hypermotard 1100 '08
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Husaberg » Husaberg FE550 - delta
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
to jest pompa beringer z sxv?
to jest pompa beringer z sxv?
tak, w apkach też takie zestawy montowali
Super sprzęcik :)
masz może numer części i zdjęcie tego mocowania zbiorniczka na zlewki?
masz może numer części i zdjęcie tego mocowania zbiorniczka na zlewki?
numer 80031096050
zdjęcia nie mam, ale w parts manualu dobrze widać
jeszcze mnie naszło - przelew z chłodnicy będziesz ciągnął do zbiorniczka?
Delta słyszałem że Twój husaberg trafił do dymiego z piaseczna. Aż se podjadę go luknąć jak wygląda.
PZDR
Delta słyszałem że Twój husaberg trafił do dymiego z piaseczna. Aż se podjadę go luknąć jak wygląda.
PZDR
Polecałeś, dawałeś głowe za niego to trafił, a ja czekam już z piłą ;P
A mnie już bydgoszcz ominął i pewnie toruń też:(
żywy?
żywy?
Będzie kiedyś? :)
Coś pusto w moim temacie, aaa bo pisałem o nim w [url]http://forum.supermoto.pl/topic25892-husaberg-100-pytan-do-p20.html[/url] posty od 287
Co by tutaj było wszystko uzupełniam, w kwietniu w Toruniu po 15mth po zajebistej naprawie, zajebistego kurowskiego [url]http://www.sanchez.com.pl/[/url] łożysko na wale rozjebało się ponownie.
Na co wypiął się kurowski, nie potrafił powiedzieć czemu stało się tak już 2gi raz i zażądał następnej kasy za naprawę, na dodatek powiedział że tuleja i tłok są ok(a nie były) i zaproponował, żeby zmienić tylko łożyska wału i balanser czyli zrobić na sztukę i sprzedać taki wspaniały z niego mechanik.
Jarosław Kurowski [url=http://www.sanchez.com.pl]www.sanchez.com.pl[/url] - NIE POLECAM! Gość bez honoru i ch*j nie mechanik!
Nie dawało mi to spokoju, więc szukałem rozwiązania tego zagadkowego rozpieprzania łożysk na wale, odpowiedź znalazłem tu:
[url]http://husaberg.org/mechanical/17170-definative-main-bearing-thread.html[/url]
[url]http://husaberg.org/mechanical/5986-main-bearings-failure-must-change.html[/url]
Po kilku mailach do użytkownika Bushmechanic z Australii i pomocy tłumaczy, wyjaśniło się że fabryczny luz osiowy na wale jest za mały i dlatego rozsypują się łożyska. Wystarczy dać większy luz i inne łożyska (NTN) i będzie ok, sprawdzone w kilku bergach naprawionych przez Bushmechanic-a, które przelatały potem grubo ponad 300mth.
Sprzęt trafił więc do Michała - Michał Dmitruk Motors Ludwika Czajewicza 11 05-500 Piaseczno
polecanego przez Artura(751) - [url]http://forum.supermoto.pl/topic24032-mechanik-warszawa.html[/url]
Michał pomierzył tłok i tuleję, wyszło, że tragedii nie ma, ale dobrze nie będzie, za to korba ok. Także znowu tuleja, tłok, balanser do kupienia + łożyska na wał (NTN) i inne duperele jak uszczelki itd.
Na części z aunera czekałem ponad miesiąc.
2 x 58038022000 CU-SEAL RING DIN7603-12X18X1,5 - 6zł/1szt
1 x 58030081000 CU-SEAL RING 8 X 14 X 3 - 8zł
1 x 80030025000 GASKET CLUTCH COVER - 80zł
1 x 80030027100 GASKET OUTER CLUTCH COVER - 45zł
1 x 80035053000 GASKET WATER PUMP COVER - 16zł
1 x 0471100010 CIRCLIP DIN0471-10X1 - 7zł
2 x 0760101844 SHAFT SEAL RING 10X18X4 BSL V. - 22zł/1szt
1 x 0770173024 O-RING 17,30X2,40 NBR 70 SH - 5zł
1 x 80030081010 THRUST WASHER 31X36X0,10 - 6zł
1 x 80030081020 THRUST WASHER 31X36X0,20 - 6zł
1 x 80030081030 THRUST WASHER 31X36X0,30 - 6zł
1 x 56030081000 THRUST WASHER 30,5X45X0,10 - 6zł
1 x 56030081100 THRUST WASHER 30,7X47X0,15 - 6zł
1 x 56030081200 THRUST WASHER 30,5X45X0,30 - 6zł
3 x 0770102020 O-RING 102,00X2,00 VI TON 02 - 19zł/1szt
1 x 56532018000 LOCK WASHER - 14zł
1 x 0760304270 SH.SEAL RING 30X42X7 BAU2SLX2 - 29zł
2 x 0770291016 O-RING 29,10X1,60 NBR 70 - 4zł/1szt
3 x 0603061001 CU-SEAL RING DIN7603-6X10X1 - 5zł/1szt
1 x 58036065100 CU-SEAL RING 6 X 10 X 2 - 5zł
1 x 81030036000 CYLINDER HEAD GASKET - 129zł
2 x 80036053000 GASKET FOR VALVE COVER - 12zł/1szt
1 x 0770051016 O-RING 5,10X1,60 NBR 70 - 6zł
2 x 0770191016 O-RING 19,10X1,60 NBR 70 - 6zł
4 x 59036027000 VALVE-STEM SEALING RACING - 16zł/1szt
1 x 59036003050 GASKET TIMING CHAIN TENSIONER - 14zł
1 x 80036013150 LINK FOR TIMING CHAIN DID - 29zł
2 x 0770380020 O-RING 38,00X2,00 NBR 70 SH - 14zł
1 x 58038005100 OIL FILTER LONG - 33zł
2 x 0770125015 O-RING 12,5X1,5 NBR - 5zł
1 x 0770020170 O-RING 17,17X1,78 GLO - 4zł
1 x 80030040100 IGNITION COVER GASKET - 27zł
1 x 0770242030 O-RING 24,20X3,00 NBR70 - 5zł
Tuleję zamówiłem z MudandTrucker-em ze stanów, po czym wczoraj okazało się że jest do 650tki:) jest na sprzedaż.
Także jestem na etapie zakupu tulei z Aunera, dziś zamówiona, w przyszłym tyg. powinna być.
Balanser zakupiony oryginał. Tłok Wossnera. Łożyska NTN - NJ206ETAXC3
Poza tym głowica porządnie sprawdzona, zmienione uszczelniacze, dotarta, szczelna, zawory ok.
Najbardziej martwiliśmy się o wyważenie wału, w końcu został wysłany do [url]http://www.dor-mar.na7.pl/firma.htm[/url] po przeczytaniu dobrych opinii o tym zakładzie w tym Hackera.
Gdyby nie tuleja wczoraj silnik już by cykał.
ciąg dalszy nastąpi:)
idzie potem na sprzedaż? Tłok zamówiłeś przed odebraniem tulei?
idzie potem na sprzedaż? Tłok zamówiłeś przed odebraniem tulei?
zobaczymy, szkoda sprzedawać teraz jak już wiadomo co było i będzie zrobiony jak należy
nie wiem Michał zamawiał
jak została sprawdzona korba ? tylko luzy czy jeszcze jakoś inaczej ?
Pytam, bo czasem po prostu jest tak, że mimo braku luzów, korba po prostu strzela ze starości :-)
Jak dasz ntn i większy luz to będzie malina.
Choć po twoich perypetiach gdyby to był mój silnik to balansera już by dawno tam nie było:)
jak została sprawdzona korba ? tylko luzy czy jeszcze jakoś inaczej ?
Pytam, bo czasem po prostu jest tak, że mimo braku luzów, korba po prostu strzela ze starości :-)
Nie pamiętam, ale chyba tylko luzy musiałbym zapytać Michała.
A korba była przy tamtym remoncie kupowana nowa oryginalna, także zrobiła tylko te 15h.
Jak dasz ntn i większy luz to będzie malina.
Choć po twoich perypetiach gdyby to był mój silnik to balansera już by dawno tam nie było:)
To może go nie być? I wszystko będzie ok?
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Husaberg » Husaberg FE550 - delta
Wygenerowano w 0.053 sekund, wykonano 73 zapytań