31

Odp: Co myślicie o KTM LC4

ja latam w terenie (oryginalnie mam enduro a nie SM)
zalezy od jazdy
jak chcesz JEZDZIC po terenie to daje rade ale jak potaplac sie w blocie to porazka - waga robi swoje.
Na tor mx sie nie nadaje wogole, ale do endurzenia idealnie bo nie trzeba tak dbac o serwis jak w wyczynie, wszedzie wjedzie i mocy nie braknie.

Cala seria LC4 zreszta powstala jako HARD ENDURO ;)

32

Odp: Co myślicie o KTM LC4

Niedawno sprawiłem sobie brudasy do LC4, wrażenia mam podobne jak sobekkk. Czuć wagę na wolniejszych i bardziej krętych odcinkach, ale jeździ się całkiem przyjemnie ;]

http://bikepics.com/members/rr666/
XF650 -> LC4 SM+E -> Z1000 -> EXC400 E+SM -> Transalp 600 '96 (jeszcze kiedyś SM kupię!)

33

Odp: Co myślicie o KTM LC4

No nie wiem co wy macie z tą wagą. Czasem dokucza. Ale prosze was. Juz musi być typowe bagno żeby się z nim męczyć i opony zjechane. A tak to idzie jak przeciąg ;o

Czemu ten Pan pojechał? - https://bit.ly/2VlprSp

34

Odp: Co myślicie o KTM LC4

Heh, najlepiej to polatać w terenie czymś lekkim i takim LC4 - jestem pewny, że sobie wtedy zdanie wyrobicie. Ja w terenie latam W-lalką ale miałem na miecha także CR 250 i chociaż nie jest to sprzęt enduro to jazda jest jeszcze lepsza. Też nigdy nie wierzyłem i nie byłem sobie w stanie wyobrazić jaką kilka kilogramów robi różnicę - a robi kolosalną. Inaczej rozłożone masy i środek ciężkości pozwalają na dużo więcej.
Miałem LC4 620 na kostce i było sporo lżejsze od 640 SM (z rozrusznikiem) i po przesiadce na to  z WR bałem się jeździć - moto było nieprzewidywalne, kładło się na boki, hamowanie przodem kończyło się glebą. Ogólnie moto nie są złe, mają moc i kopa z dołu jednak nie chcą się tak słuchać jak ich lżejsi bracia. A czy LC4 to HARD ENDURO - hmmm... chyba srard enduro :-)
Bez urazy oczywiście bo mam 640SM i uważam, że do tego się jako tako nadaje - dłuższe czasy międzyserwisowe, cepowata konstrukcja i więcej oleju = mniejsze obciążenia.
Polecam WR - kolega kupił 2008rok za 13000 i do tego koła SM za 2000zł - moto bardzo uniwersalne, a jak się dba to lata latami.
Mojego LC4 się boje, bo co wyjazd to problem - nieduże problemy, ale problemy. A jak przeserwisowałem sobie WR to latam już 3 sezony bez inwestowania - bo takie sprawy jak napęd, ślizgi, opony, klamki itp to nie serwis.

http://www.youtube.com/watch?v=4H0w5DHh0w8

Yamaha WR450F - Brudas
KTM 690 SMC-R - SM