31

Odp: crashpady

Tak, przewiercasz nakrętkę.

Koszt moich sliderów, czy crash padów jak kto woli to 15 zł. Na bazarze kupiłem wrotki dziecięce za... uwaga uwaga.. ! 5 zł !
(w sumie 8 kółek - 2 komplety sliderów :)
sztanga gwintowa + nakrętki z hamulcem + podkłądki itp jakieś 10zł.
pół godziny roboty i efekt jest taki :)

Koledze robiłęm identycznie, z tym, że mięso zaadoptowaliśmy z kółek od deskorolki, rónież kupionej na bazarku, tymrazem za 10zł.

Tu masz efekt moich różowych pięknych sliderów
:)
http://imageshack.us/a/img38/1226/img1230s.jpg

32

Odp: crashpady

bbuh wystarczy przewiercic wiekszym wiertlem crashe. Jest to zajebiscie twardy plastik, ale crasha w imadlo i lecisz. Co do wrotkowych to taniosc na maksa, lecz nie wiem jak tam wytrzymalosc tej cienkiej scianki na scieranie.

----    Kupię     ----
Motorynkę ROMET.
  Z dokumentami.

33

Odp: crashpady

wrotkiwe to też plastik raczej z tych twardszych, poza tym mięsa jest konkretnie dużo, napewno więcej niż w renomowanych sliderach. Po 4 porządnych szlifach na jedną stronę mam zdarte może 30% materiału. Teraz jak sprytnie przekręcisz slider o np 120 stopni, to masz 3 pozycje z których masz świeżą stronę niezdartego materiału z tego samego slidera, która będzie atakować po asfalcie :)

34

Odp: crashpady

Sprawdzałem u siebie i z tyłu mam przelotową ośke. A z przodu po jednej stronie jest śruba. Co w takim wypadku ?

Drive only as fast as              Kawasaki KX 125 98 (sold)
you have it under control        HONDA CRF 450R HM

https://www.facebook.com/uncatchblevideos

35

Odp: crashpady

przewierć tę śrubę, albo wykręć całkowicie jeżeli nie trzymie ośki koła.

36 Ostatnio edytowany przez uncatchble (2013-01-06 21:30:34)

Odp: crashpady

Muszę jakiegoś "szpeca" ogarnąć żeby zobaczył czy mogę to wykręcić. A jak nie to się przewierci :).

Drive only as fast as              Kawasaki KX 125 98 (sold)
you have it under control        HONDA CRF 450R HM

https://www.facebook.com/uncatchblevideos

37

Odp: crashpady

zapodaj jakieś fotki dokładniejsze to będzie wiadomo

38

Odp: crashpady

Ok, jutro zapodam.

Drive only as fast as              Kawasaki KX 125 98 (sold)
you have it under control        HONDA CRF 450R HM

https://www.facebook.com/uncatchblevideos

39

Odp: crashpady

A więc fotki :
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/96/20130107163509.jpg/]http://img96.imageshack.us/img96/3088/20130107163509.jpg[/url]
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/820/20130107163515.jpg/]http://img820.imageshack.us/img820/2127/20130107163515.jpg[/url]
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/94/20130107163520.jpg/]http://img94.imageshack.us/img94/6455/20130107163520.jpg[/url]
Druga strona:
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/51/20130107163526.jpg/]http://img51.imageshack.us/img51/7319/20130107163526.jpg[/url]

Drive only as fast as              Kawasaki KX 125 98 (sold)
you have it under control        HONDA CRF 450R HM

https://www.facebook.com/uncatchblevideos

40

Odp: crashpady

Widać że śruba trzyma ośkę więc bez wiercenia się nie obejdzie, najlepiej przewiercić na tokarce żeby było w miarę na środku. Pozostaje tylko kwestia jakiej średnicy to jest śruba

41

Odp: crashpady

mam do was pytanie. Chcę zamontować na ośkach zamiast crash padów pegi tak jak w bmx. Miało by to wyglądać tak jak w tym ktm-ie na filmiku:

[url]http://www.youtube.com/watch?v=2h4tQTv2y7E[/url]

chciałem przełożyć przez ośkę pręt nagwintowany na końcach i do tego dokręcić pegi rowerowe. było by to założone na razie tylko przy tylnym kole. z tego co widziałem na filmikach to jak moto się przewróci to dotyka do ziemi tylko pegiem i kierownicą a plastiki itp. się nie rysują tylko zastanawiam się czy jak mocniej nie uderzę to czy nie wygnie się coś np. ośka albo coś więcej bo normalnie motocykl przy glebie leci ślizgiem a tak to ten peg przy szlifie może stawiać spory opór i np. coś urwać. założenie jest takie że ma to raczej chronić moto przy małej prędkości jak np. paciak przy kręceniu cyrkli ale nie chcę żeby przy ewentualnej większej glebie urwało mi cały wahacz :D co o tym myślicie?

http://www.youtube.com/watch?v=uteflmsM48A&feature=youtu.be

42

Odp: crashpady

Prędzej pręt pęknie i się urwie niż zostaniesz z np urwanym wahaczem.

DRZ400SM, KTM 990 ADV

43

Odp: crashpady

Mi się nawet nie zdąrzyły zetrzeć crashpady, bo prędzej się pręt pokrzywił. Większego nie mogłem dać, bo ośka za wąska.

READY TO >> TERROR

44

Odp: crashpady

szakul123 napisał/a:

Widać że śruba trzyma ośkę więc bez wiercenia się nie obejdzie, najlepiej przewiercić na tokarce żeby było w miarę na środku. Pozostaje tylko kwestia jakiej średnicy to jest śruba

moim zdaniem sruba nie "trzyma" oski. sluzy tylko do kasowania luzu na lozyskach. przeciez nie dokrecasz tej sruby "na jana" tylko z wyczuciem. te 2 sruby przy ladze "trzymaja os". smialo mozesz wykrecic

drz400e/sm

45

Odp: crashpady

Olaff a miałeś jakis wzmacniany ten pręt czy taki najzwyklejszy? Bo ja planuje przełożyć przez oske jakas długa mocna srube lub nagwintowac oske w środku. Zastanawiam sie tylko co bedzie lepsze. Bo jak juz przy glebie ma sie cos rozwalic to lepiej zeby ta śruba od pegow puściła niz oska.

http://www.youtube.com/watch?v=uteflmsM48A&feature=youtu.be