16

Odp: Mocne SM 450 CRF CZY 525?

drabina napisał/a:

CRF'ę jak Ci zgaśnie stojąc obok policji, jak będziesz się starał odpalić zdążysz kopnąć i odjechać. Odpali bez zająknięcia. Albo nawet jak wjedziesz w pole zgaśnie Ci kat zalejesz go i masz pół godziny z bani w Crfie na luzie odpalasz bez najmniejszego problemu. Kata już chcesz w ch*j spalić tak potrafi wkurwić przy odpalaniu - rozrusznik nic nie pomoże :
Powodoznka

Coś masz albo zapchane albo nie dodłubane ;)

Patrząc na rynek dostępnych obecnie sprzętów....brałbym CRFę Sebka. Znam to moto i na prawdę robi robotę!

SMR 505

17

Odp: Mocne SM 450 CRF CZY 525?

W sesie, jak już zgaśnie to jest problem, żeby odpalić przynajmniej w moim (co prawda sam nie zgaśnie nawet trzeba się postarać).
W każdym razie CRF'e odpala się dużo łatwiej. W ukmpla sx'ie też się tak masakrycznie odpala tylko on ma tłok oryginał. Ja mam o podwyższonej kompresji to u mnie na kompa w ogóle masakra.

18 Ostatnio edytowany przez Koso (2012-09-12 23:07:43)

Odp: Mocne SM 450 CRF CZY 525?

a tak z ciekawości to można odpalać z popychu ?, pamiętam jak byłem dumnym posiadaczem motorynki to taki sposób odpalania był najszybszy  ;D

[url]http://filmy.scigacz.pl/Policjanci_odpalaja_motocykl_z_popychu[/url]

Ktm 690 SMC R (4sztuka :D
Can-Am Renegade 1000
Honda Crf 250

19

Odp: Mocne SM 450 CRF CZY 525?

można : P
W sumie to 1/3 odpalania mojego moto to na pych. Ale solo nie ma co probować minimum 2 osoby i lekka górka : P
No i z dwójki ; )

20

Odp: Mocne SM 450 CRF CZY 525?

u mnie cały sezon 525 przelatał bez problemu, jakies drobnostki eksploatacyjne jak wspomnial Dzinkss(wyciek z pompy wody,roznitowany tlumik, wyciek z pod zebatki zdawczej) ale nigdy przez niego nie stałem, ze skrzynią problemow zero, odnosnie SX to zdarzaja sie zarejestrowane (facet od ktorego kupilem swojego kata mial takowego i to ze skrzyni"6" i rozrusznikiem)  nie bede wypowiadac sie odnosnie CRF bo nie jezdzilem wiec nie mam porownania, ale zanim kupilem kata tez mialem ten dylemat co Ty (CRF czy EXC) załozylem temat na forum i z tego co pamietam to wypowiadali sie ludzie ze sa to sprzety o dosyc odmiennej charakterystyce wiec wydaje mi sie ze przejedz sie na tym i na tym a i szukaj ladnego egzemplarza moto ktore bardziej Ci podpasuje, czy to kata czy hondy.

525 EXC

21

Odp: Mocne SM 450 CRF CZY 525?

maciejwra napisał/a:
drabina napisał/a:

CRF'ę jak Ci zgaśnie stojąc obok policji, jak będziesz się starał odpalić zdążysz kopnąć i odjechać. Odpali bez zająknięcia. Albo nawet jak wjedziesz w pole zgaśnie Ci kat zalejesz go i masz pół godziny z bani w Crfie na luzie odpalasz bez najmniejszego problemu. Kata już chcesz w ch*j spalić tak potrafi wkurwić przy odpalaniu - rozrusznik nic nie pomoże :
Powodoznka

Coś masz albo zapchane albo niedodłubane:)

Faktycznie masz coś nie tak z tym odpalaniem, u mnie problem nie wystepuje

LT-Z 400 --->DR-Z 400 SM+Yoshi RS2--->KTM 525 EXC SM --->MT-09--->Husaberg FS 650

22

Odp: Mocne SM 450 CRF CZY 525?

Jeśli to ma dla kogoś znaczenie, to CRF jest dość wysoka - na torze to nie problem a nawet zaleta, ale jak trzeba ruszać z krawężnika to coś nie halo.
Kumpel, aktualnie, ma ten sam dylemat - crf czy 525 - zostaje ktm, wyłącznie z uwagi na jego krótkie nóżki :)
W crfkach chyba większy wybór i w tych samych pieniążkach dostaniesz lepszy rocznik, chociaż crf z blachą też kosztuje.

KTM EXC 520/525 super wybór - przelatałem nim 7tyś km, zero poważnych problemów, pod warunkiem, że nie żałujesz mu kasy i nie skręcasz na druty.
Nigdy nie miałem problemów z odpaleniem, po dachowaniach i innych cudach - zawsze kopię - bo brak akumulatora, a motorek już swój przebieg ma.
W skrzyni też nic się nie dzieje, z resztą ktoś na innym forum, spec od ktmów pisze, że awarie skrzyń w exc to naprawdę rzadkość.
Nie znam SXów ale po drkach i xtkach ciągle szukałem mocy - już nie szukam więcej....


Podsumowując, jak już ktoś wcześniej napisał, kup bardziej zadbany, okazyjny egzemplarz.

DR650, XT600, EXC520, YZ450F, EXC-R450, EXC-R400, EXC-R530, SXF350, SXF250, EXC500SM, ADV990, 690Rally

23

Odp: Mocne SM 450 CRF CZY 525?

CRF czy KTM hmmm
Dla mnie to jak porównanie Mustang czy Mitsubishi. Dwie zupełnie różne charakterystyki silników.
Warto się przejechać obydwoma motocyklami.

Co do wysokości to wszystko zależy od tego jak jest dany motocykl przerobiony.
Bo jeden może mieć obniżoną i utwardzoną zawiechę drugi obniżoną kanapę a trzeci podwyższoną.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

24

Odp: Mocne SM 450 CRF CZY 525?

drabina napisał/a:

Ja bym brał CRF'e Z jednego bardzo rpostego powodu, który część uzna za szczegół. Czego ja też kiedyś nie brałem pod uwagę. CRF'ę jak Ci zgaśnie stojąc obok policji, jak będziesz się starał odpalić zdążysz kopnąć i odjechać. Odpali bez zająknięcia. Albo nawet jak wjedziesz w pole zgaśnie Ci kat zalejesz go i masz pół godziny z bani w Crfie na luzie odpalasz bez najmniejszego problemu. Kata już chcesz w ch*j spalić tak potrafi wkurwić przy odpalaniu - rozrusznik nic nie pomoże : ) Za to nadrabia tym jak się prowadzi (przynajmniej według mnie dużo fajniej się prowadzi, ale jak bym miał znowu wybierać crf/ktm na pewno by padło na CRF'e). Ktm mnie przyciągnął swoim marketingiem no i prowadzeniem. Aktualnie mam podłubanego exc 450 2004r. myślę, że może stanać obok 525 (głowica przelot wydech i włądowana najwieksza dysza do gaźnika- tak wystroili w ktmi'e i powiedzieli, że powinien iść jak 525 - co zresztą potem jest w planach do przerobienia na 525) Miałem CRF i nigdy jej tak nie przeklinałęm, jak ktm'a. Gdybym nie przeinwestował ktm'a prawdopodobnie sprzedawałbym go teraz i szukał CRF (tylko takiej po 2005r. bo miałem 2002r. i kiepsko się prowadziła w 2005 podobno coś poprawili). Ogólnie CRF według mnie będzie mniej agresywna od sx 525, bo kumpel ma 450sx i jest dużoo bardziej agresywny od exc (dzieli je przepaść), a od sx 450 już jest mniej agresywna, ale oddawanie mocy jest naprawde super (moc w całym zakresie obrotów nie jak w sx'ie tylko dól, a na górze nic).
Musiałbyś pojeździć minimum 30min każdym tylko pamiętaj, jak będziesz odpalał ktm'a to za pierwszym odpali ładnie daj mu pochodzić 40 sec i spróbuj go odpalić : ) albo jak zgaśnie potem ma ciepło itd..
I ten sam test z CRF'ką. Jak to ma być nie tylko torówka to bardzo istotny test : ) Mi jak zgaśnie exc ledwo ciepły to ide odpalić kompa i wracam za 30 min : P
Powodoznka

z tym odpalaniem to różnie bywa... wystarczy że ciut źle ustawiony gazior, więc nie przesadzaj...

25

Odp: Mocne SM 450 CRF CZY 525?

Tak jest jak napisał drabina??
Bo mi to wygląda na to, że kat źle wyregulowany był...

26

Odp: Mocne SM 450 CRF CZY 525?

2 tygodnie temu był na regulacji po wszystkich modach w ktm olsztyn, a więc nie dopuszczam do siebie faktu, że może być źle wyregulowany. Dzisiaj byłem w ktm'ie i twierdzą, że moto po takich modach głowica itd. zawsze będzie ciężej odpalał. Może czas się przejechać do innego fachowca i zobaczyć co ciekawego on powie na ten temat : )

27

Odp: Mocne SM 450 CRF CZY 525?

dzięki za wszelkie informacje w temacie

na pewno spróbuję obydwu sprzętów zanim kupię


Jeszcze jedna kwestia lepiej kupić przerobione czy samemu się za to brać?

28 Ostatnio edytowany przez moto (2012-09-13 21:47:05)

Odp: Mocne SM 450 CRF CZY 525?

Mialem 4 exc i nigdy problemów z odpalaniem. Często to znak ze luzy zaworowe trzeba sprawdzić...

Polecam 525 exc, na ulice nadaje sie bardziej niz 450 crf.


Duzo taniej wyjdzie cie jesli kupisz juz zrobione sm.

_____________________________________________________________
https://www.youtube.com/user/motodrb/videos
http://adventuresklep.pl
https://www.instagram.com/supermotodrb/

29

Odp: Mocne SM 450 CRF CZY 525?

Zdecydowanie przerobione!
Luzy też muszą być ok, bo robili zawory i po tym regulowali. Wymiana wszystkich zaworów + tuning głowicy. A więc zawory raczej odpadają prędzej ten źle wyregulowany gaźnik. Tym bardziej, że na zimno ładnie odpala od zakręcenia rozrusznikiem od razu. Tylko bez ssania, na ssani gorzej (przynajmniej w te ciepłe dni w zimne go w sumie nie odpalałem).

30 Ostatnio edytowany przez maciejwra (2012-09-14 00:05:03)

Odp: Mocne SM 450 CRF CZY 525?

tuning głowicy= polerowanie gniazd zaworowych? jeśli tak to może też być przyczyną :) Chyba prze polerowali kanały dolotowe/wylotowe to już nie.

Na ulice to jedno i drugie niczego sobie, na tor hmmm chyba jednak CRF :]

SMR 505