Odp: serwis w ktm super duke 990
Dany model KTM według VIN produkowany jest dokładnie od czerwca roku poprzedniego do maja roku bieżącego.
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM 3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6 SOLD
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » serwis w ktm super duke 990
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Dany model KTM według VIN produkowany jest dokładnie od czerwca roku poprzedniego do maja roku bieżącego.
W minionym tygodniu sprawdzałem moto które było w kręgu moich zainteresowań nie będę podawał linka bo to nie istotne i tak poprosiłem standardowo o VIN by sprawdzić w serwisie o historie. W numerze 7M w papierach produkcja 08 pierwsza rejestracja 09. Według papierów oczywiście 8 rok tak tez podawał sprzedający. Dla mnie nie zmienia to faktu ze moto stało dwa lata od produkcji dla kogoś innego to jest tylko rok a ktoś inny powie ze produkcja 9 bo w 9 zarejestrowany kwestii interpretacji.
Ja tam wole interpretować po swojemu. haker33 oczywiście się z tobą zgadza o oznaczeniach modelowych z końcówki roku.
a to dobre :
czyli z 29,500 pln zszedł na 19,100 pln w okresie 4 miesięcy ...
pytanko do posiadaczy SD, czy wymienialiscie rurke poziomu oleju ? bo ja mam peknieta i sie sączy olej z niej delikatnie
To jest norma. Ja w 950 SM wymieniałem na gwarancji. Pewnie nie trzeba kupować oryginału, tylko coś dobierzesz i wciśniesz te oczka. Byle olejoodporne i wytrzymujące żar.
zamówiłem orginał powiedzcie mi czy musze olej spuścić zeby tą rurke wymienić ?
Połóż go na boku i powinno być OK. Zmieniałeś już olej po kupnie, bo może to dobry moment przy okazji wymiany rurki wymienić olej?
no problem w tym ze olej juz wymieniłem 400km temu :D teraz musze sie uporać z ta rurką jakoś nie spuszczając oleju ;) Mam jeszcze jedno pytanie ponieważ mam luz jak by na zębatce myslałem ze jest nie dokrecona ale jest tak doj,ebana ze to jest nie mozliwe raczej, pytanie teraz moje jest takie czy ten luz poprostu musi byc czy tam w kole są jakies tulejki które sie najwidoczniej wyrobiły
Gdzie Ty mieszkasz, że niedawno moto kupiłeś i już 400 km przejechałeś? Byłem niedawno w Pile i śniegu tyle co wszędzie :)
Dla chcącego - nic trudnego. Na polach może i zalegać pół metra śniegu... ważne by czarne było czarna.
W taką pogodę też można nakręcić kilka dobrych kilometrów. SD ma wysoko poprowadzone wydechy na których można ogrzewać dłonie stojąc na światłach ;) Mój rekord temperatur to - 7 i 130 nakręconych kilometrów po mieście.
Tak się dzieje w chwile po zakupie sprzęta, a gdy sprzęt powszednieje nie chce się już tak bardzo. :(
Mam jeszcze jedno pytanie ponieważ mam luz jak by na zębatce myslałem ze jest nie dokrecona ale jest tak doj,ebana ze to jest nie mozliwe raczej, pytanie teraz moje jest takie czy ten luz poprostu musi byc czy tam w kole są jakies tulejki które sie najwidoczniej wyrobiły
Rozumiem, że chodzi o tylną zębatkę (skoro wspominasz o kole)
Znacznego luzu być tam nie powinno a już na pewno nie może być mowy o "latającej zębatce"
Zębatka jest osadzona na gumowych tulejkach (jest ich tam chyba 6) i najwyraźniej tuleje już się rozbiły i stąd luz.
Jak duży masz ten luz ?
no 400km nakrecone w tydzień a wiadomo jak motór świeżo zakupiony to zadna pogoda nie straszna :)
Zebatka nie jest dosłownie latająca, ma lekki luz do przodu i do tyłu ja wiem 2 moze 3mm nie potrafie dokładnie określic tego luzu, rozbierać koło i zamawiać te tulejki z ktm`a ? czy przelatam na tym ?
W serwisówce powinien być podany max. luz. Np. w SMC 690 mam podane max. 5 mm mierzone na szczycie zębatki. Myślę że w SD będzie podobnie.
troche przesadiłem z tym luzem, cos koło 1mm moze mniej.
W serwisówce powinien być podany max. luz. Np. w SMC 690 mam podane max. 5 mm mierzone na szczycie zębatki. Myślę że w SD będzie podobnie.
Nie chodzi mi o luz łańcucha czy ten naciąg tylko o luz zębatki na "tulejkach"
To i u mnie jest tyle luzu ok 1 mm i 12 tyś przebiegu. Więc jak najbardziej latasz na tym śmiało :)
Na te szarpania łańcuchem jakie serwuje SD to i tak dzielnie te gumy się trzymają.
troche przesadiłem z tym luzem, cos koło 1mm moze mniej.
gierwi napisał/a:W serwisówce powinien być podany max. luz. Np. w SMC 690 mam podane max. 5 mm mierzone na szczycie zębatki. Myślę że w SD będzie podobnie.
Nie chodzi mi o luz łańcucha czy ten naciąg tylko o luz zębatki na "tulejkach"
To tak samo jak mi. Chodzi o dystans jaki może pokonać jeden ząbek tylnej zębatki w prawo-lewo na gumach w tylnej piaście.
Nie masz serwisówki?
W mojej 950 nie było nadmiernego luzu na tych gumach po 29 000. Teraz ma ten motocykl Janik i tez pewnie są OK.
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » serwis w ktm super duke 990
Wygenerowano w 0.053 sekund, wykonano 75 zapytań