16

Odp: serwis w ktm super duke 990

Dany model KTM według VIN produkowany jest dokładnie od czerwca roku poprzedniego do maja roku bieżącego.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

17

Odp: serwis w ktm super duke 990

W minionym tygodniu sprawdzałem moto które było w kręgu moich zainteresowań nie będę podawał linka bo to nie istotne i tak poprosiłem standardowo o VIN by sprawdzić w serwisie o historie. W numerze 7M w papierach produkcja 08 pierwsza rejestracja 09. Według papierów oczywiście 8 rok tak tez podawał sprzedający. Dla mnie nie zmienia to faktu ze moto stało dwa lata od produkcji dla kogoś innego to jest tylko rok a ktoś inny powie ze produkcja 9 bo w 9 zarejestrowany kwestii interpretacji.
Ja tam wole interpretować po swojemu. haker33 oczywiście się z tobą zgadza o oznaczeniach modelowych z końcówki roku.

690 SMC --> SOLD

18 Ostatnio edytowany przez porywacz zwłok (2015-04-12 19:19:23)

Odp: serwis w ktm super duke 990

a to dobre :

czyli z 29,500  pln zszedł na 19,100 pln w okresie 4 miesięcy ...

19

Odp: serwis w ktm super duke 990

pytanko do posiadaczy SD, czy wymienialiscie rurke poziomu oleju ? bo ja mam peknieta i sie sączy olej z niej delikatnie

BYŁY:
Yamaha Xt125/140x--> Ktm EXC 525 sm--> KTM Superduke990--> KTM SMC 690--> Yamaha Raptor700R--> KTM EXC 525 SM--> SZUKAM!!

20

Odp: serwis w ktm super duke 990

To jest norma. Ja w 950 SM wymieniałem na gwarancji. Pewnie nie trzeba kupować oryginału, tylko coś dobierzesz i wciśniesz te oczka. Byle olejoodporne i wytrzymujące żar.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

21

Odp: serwis w ktm super duke 990

zamówiłem orginał powiedzcie mi czy musze olej spuścić zeby tą rurke wymienić ?

BYŁY:
Yamaha Xt125/140x--> Ktm EXC 525 sm--> KTM Superduke990--> KTM SMC 690--> Yamaha Raptor700R--> KTM EXC 525 SM--> SZUKAM!!

22

Odp: serwis w ktm super duke 990

Połóż go na boku i powinno być OK. Zmieniałeś już olej po kupnie, bo może to dobry moment przy okazji wymiany rurki wymienić olej?

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

23

Odp: serwis w ktm super duke 990

no problem w tym ze olej juz wymieniłem 400km temu :D teraz musze sie uporać z ta rurką jakoś nie spuszczając oleju ;) Mam jeszcze jedno pytanie ponieważ mam luz jak by na zębatce myslałem ze jest nie dokrecona ale jest tak doj,ebana ze to jest nie mozliwe raczej, pytanie teraz moje jest takie czy ten luz poprostu musi byc czy tam w kole są jakies tulejki które sie najwidoczniej wyrobiły

BYŁY:
Yamaha Xt125/140x--> Ktm EXC 525 sm--> KTM Superduke990--> KTM SMC 690--> Yamaha Raptor700R--> KTM EXC 525 SM--> SZUKAM!!

24 Ostatnio edytowany przez kompan do picia (2013-03-16 00:47:34)

Odp: serwis w ktm super duke 990

Gdzie Ty mieszkasz, że niedawno moto kupiłeś i już 400 km przejechałeś? Byłem niedawno w Pile i śniegu tyle co wszędzie :)

25

Odp: serwis w ktm super duke 990

Dla chcącego - nic trudnego. Na polach może i zalegać pół metra śniegu... ważne by czarne było czarna.
W taką pogodę też można nakręcić kilka dobrych kilometrów. SD ma wysoko poprowadzone wydechy na których można ogrzewać dłonie stojąc na światłach ;) Mój rekord temperatur to - 7 i 130 nakręconych kilometrów po mieście.

Tak się dzieje w chwile po zakupie sprzęta, a gdy sprzęt powszednieje nie chce się już tak bardzo. :(

patryk1533 napisał/a:

Mam jeszcze jedno pytanie ponieważ mam luz jak by na zębatce myslałem ze jest nie dokrecona ale jest tak doj,ebana ze to jest nie mozliwe raczej, pytanie teraz moje jest takie czy ten luz poprostu musi byc czy tam w kole są jakies tulejki które sie najwidoczniej wyrobiły

Rozumiem, że chodzi o tylną zębatkę (skoro wspominasz o kole)
Znacznego luzu być tam nie powinno a już na pewno nie może być mowy o "latającej zębatce"
Zębatka jest osadzona na gumowych tulejkach (jest ich tam chyba 6) i najwyraźniej tuleje już się rozbiły i stąd luz.

Jak duży masz ten luz ?

Nowe wcielenie CRFy - SPRZĘT DO TURYSTYKI :))))) Super Duke 990 "R"
CRF 450 "R" SM na prawdziwych a nie udawanych modach  44.68[kM] 71.14 [Nm] na kole... to są mody a nie dysze i filterek /
Yamaha XS 360 Cafe Racer 78 rok;) CR

26

Odp: serwis w ktm super duke 990

no 400km nakrecone w tydzień a wiadomo jak motór świeżo zakupiony to zadna pogoda nie straszna :)

Zebatka nie jest dosłownie latająca, ma lekki luz do przodu i do tyłu ja wiem 2 moze 3mm nie potrafie dokładnie określic tego luzu, rozbierać koło i zamawiać te tulejki z ktm`a ? czy przelatam na tym ?

BYŁY:
Yamaha Xt125/140x--> Ktm EXC 525 sm--> KTM Superduke990--> KTM SMC 690--> Yamaha Raptor700R--> KTM EXC 525 SM--> SZUKAM!!

27 Ostatnio edytowany przez gierwi (2013-03-16 13:55:16)

Odp: serwis w ktm super duke 990

W serwisówce powinien być podany max. luz. Np. w SMC 690 mam podane max. 5 mm mierzone na szczycie zębatki. Myślę że w SD będzie podobnie.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

28

Odp: serwis w ktm super duke 990

troche przesadiłem z tym luzem, cos koło 1mm moze mniej.

gierwi napisał/a:

W serwisówce powinien być podany max. luz. Np. w SMC 690 mam podane max. 5 mm mierzone na szczycie zębatki. Myślę że w SD będzie podobnie.

Nie chodzi mi o luz łańcucha czy ten naciąg tylko o luz zębatki na "tulejkach"

BYŁY:
Yamaha Xt125/140x--> Ktm EXC 525 sm--> KTM Superduke990--> KTM SMC 690--> Yamaha Raptor700R--> KTM EXC 525 SM--> SZUKAM!!

29

Odp: serwis w ktm super duke 990

To i u mnie jest tyle luzu ok 1 mm i 12 tyś przebiegu. Więc jak najbardziej latasz na tym śmiało :)
Na te szarpania łańcuchem jakie serwuje SD to i tak dzielnie te gumy się trzymają.

Nowe wcielenie CRFy - SPRZĘT DO TURYSTYKI :))))) Super Duke 990 "R"
CRF 450 "R" SM na prawdziwych a nie udawanych modach  44.68[kM] 71.14 [Nm] na kole... to są mody a nie dysze i filterek /
Yamaha XS 360 Cafe Racer 78 rok;) CR

30 Ostatnio edytowany przez gierwi (2013-03-16 22:27:34)

Odp: serwis w ktm super duke 990

patryk1533 napisał/a:

troche przesadiłem z tym luzem, cos koło 1mm moze mniej.

gierwi napisał/a:

W serwisówce powinien być podany max. luz. Np. w SMC 690 mam podane max. 5 mm mierzone na szczycie zębatki. Myślę że w SD będzie podobnie.

Nie chodzi mi o luz łańcucha czy ten naciąg tylko o luz zębatki na "tulejkach"


To tak samo jak mi. Chodzi o dystans jaki może pokonać jeden ząbek tylnej zębatki w prawo-lewo na gumach w tylnej piaście.
Nie masz serwisówki?
W mojej 950 nie było nadmiernego luzu na tych gumach po 29 000. Teraz ma ten motocykl Janik i tez pewnie są OK.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"