16

Odp: Użytkowanie i koszty

O ile się orientuję, to 625/660 SMC mają homologację na niższą moc
[url]http://www.scigacz.pl/KTM,625,SMC,model,2004,dane,techniczne,7730,im.html[/url]
Wiem że źródło takie sobie (he,he ścigacz), ale te motocykle wychodziły z blokadą ze względu na hałas/zanieczyszczenia/sroty-pierdoty. W związku z tym powinny mieć w papierach 23,5 kW czy jakoś tak podobnie. Nie wiem jak wygląda w tym przypadku sprawa współczynnika moc/ciężar, ale chyba się załapie. Oczywiście były odblokowywane jeszcze w sklepie zanim ktoś je odebrał.
Właściciele 625 SMC sprawdźcie co tam macie w dowodach rejestracyjnych.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

17

Odp: Użytkowanie i koszty

Jeżeli wszystkie miały by tak było by super. 660 odpada bo nie ma rozrusznika. 640 pewnie ma normalną moc wbitą w dowód. Właściciele Katów wypowiedzcie się co macie w dowodach?

Kupie moto :)

18 Ostatnio edytowany przez czarnysm610 (2012-02-11 15:00:29)

Odp: Użytkowanie i koszty

Jak bys szukal czegos sprowadzonego to czesto w papierach nie ma mocy wpisane i wtedy to juz zalezy od tego ile wpisze diagnosta, ja w swoim exc w angielskim dowodzie mam tylko VIN  I ze motocykl .

525 EXC

19

Odp: Użytkowanie i koszty

640 ma pełną moc homologowaną, więc odpada.
Jeśli chodzi o jazdę z pasażerem, to 625 SMC raczej odpada bo tam jest aluminiowa tylna rama i pasażerka jaka by nie była szczupła popsuje Tobie moto. Można spróbowac tylną ramę od 640 bo chyba przypasuje.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

20

Odp: Użytkowanie i koszty

gierwi napisał/a:

O ile się orientuję, to 625/660 SMC mają homologację na niższą moc
[url]http://www.scigacz.pl/KTM,625,SMC,model,2004,dane,techniczne,7730,im.html[/url]
Wiem że źródło takie sobie (he,he ścigacz), ale te motocykle wychodziły z blokadą ze względu na hałas/zanieczyszczenia/sroty-pierdoty. W związku z tym powinny mieć w papierach 23,5 kW czy jakoś tak podobnie. Nie wiem jak wygląda w tym przypadku sprawa współczynnika moc/ciężar, ale chyba się załapie. Oczywiście były odblokowywane jeszcze w sklepie zanim ktoś je odebrał.
Właściciele 625 SMC sprawdźcie co tam macie w dowodach rejestracyjnych.

SMC były blokowane w gaźniku, blokada nie pozwalała na pełne otwarcie przepustnicy.
Mój ma normalnie w dowodzie 40kW. Prawdopodobnie przy pierwszej rejestracji w Polsce zostało zmienione.

gierwi napisał/a:

640 ma pełną moc homologowaną, więc odpada.
Jeśli chodzi o jazdę z pasażerem, to 625 SMC raczej odpada bo tam jest aluminiowa tylna rama i pasażerka jaka by nie była szczupła popsuje Tobie moto. Można spróbowac tylną ramę od 640 bo chyba przypasuje.

625/660 2005+ - stalowa rama, mozna stopki pasażera zamontować.
wczesniejsze są na alu

-----------------------------
XT500 -> 625SMC -> WR426 -> EXC200 -> Hornet 600 -> CBR 954RR -> Speed Triple 1200 RS

21

Odp: Użytkowanie i koszty

Wielkie dzięki. Już wszystko wiem. Czy Husqvarna 610 SM  po 2003r. może być konkurentem KTM LC4 640 albo 625 SMC? Czy KTM po prostu miażdży konkurencje? Fajnie było by mieć jeszcze jakieś alternatywy do KTM, może macie jakieś pomysły(oprócz XTX660, FMX 650)?

Kupie moto :)

22

Odp: Użytkowanie i koszty

Kolego 625 SMC wychodziły również z homologacją na 2 osoby.Szukaj 625 POTWÓR:P