Odp: ttr 600 ??
moto i mimo braków w mocy daje banana na gębie... a chyba o to chodzi:)
Exactly!
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » ttr 600 ??
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
moto i mimo braków w mocy daje banana na gębie... a chyba o to chodzi:)
Exactly!
Co do zawieszenia to znalazłem tylko jeden konkretny wpis (a tak tylko ludzie piszą, że od 2003 r słabe zawieszenie i tyle):
"Wersja z rozrusznikiem-ttre ma mniejszy skok zawieszenia i zawieszenie tylnie to niestety sachs a nie gazowy ohlins".
może ktoś potrafi wyjaśnić..
Na motorcyclespecs.co.za dla wszystkich modeli jest napisane:
Rear Suspension Monocross, 280mm wheel travel
Front Suspension Telescopic forks, 280mm wheel travel
Tak się jeszcze zastanawiam czy przy moim braku dośwadczenia będzie mi to robiło różnicę..
naucz się jeździć na mniejszym moto
tt świetny motor, nie do zajebania. Miałem takiego pożyczonego i bardzo miło wspominam.
Stare roczniki tt600e i tt600s miały Ohlinsie z tylu i UPD z przodu. Następca tt 600 r już miał słabsze a ostatnia wrsja tt600re zupełnie do dupy.
..Ogólnie nie zagłębiałem sie nigdy w temat zawieszeń w TTR , ale pamiętam , że pare razy mi sie migneły TTRki z zawieszenie upside down i ohlinsem z tyłu, nie wiem czy to były fabrycze zawieszenie czy ktos sam sobie zminiał, musisz poszukac infrmacji w internecie . Ogólnie mam dobre zdanie o TTR szczególnie tej lżejszej, DRZ to też dobra opcja na pierwsze moto.
Pamiętaj , zeby brać poprawke na wszystkie dane techniczne teoria teorią, praktyka ...
Co do przedniego zawieszenia, to w takim razie poszukam wersji bez rozrusznika (żeby zawieszenie nie było "zupełnie z dupy") czyli odpada wersja TTR 600re, albo najlepiej UPD z przodu - to musiała by być wersja z przed 98' - Belgarda (o nich czytałem, że włosi je słabo poskładali).
Co do tylnego zawieszenia to nie udało mi się zweryfikować w jakich latach były montowane Ohlinsy, ale jak pisał Barteksm w praktyce bywa różnie - właściciele poniższych piszą, że mają zamontowane zawieszenie OHLINSa:
[url]http://otomoto.pl/yamaha-tt-600-r-ttr-tt-mod-2004-dodatki-M2473006.html[/url]
[url]http://otomoto.pl/yamaha-ttr-600-gwarancja-M2997219.html[/url]
Wypowiem się na remat TTR600 tylko dla tego że mój dobry kolega szukał enduro na wyprawy po kilka tyś kilometrów na kostkach i przećwiczył temat chyba wszystkiego co jeździ.
Z wczorajszej rozmowy z nim, w której postawił ostatecznie na DRZ-S (oczywiście będzie odpowiednio zmodyfikowana, wybrana ze względu na długi okres między wymianami oleju i regulacji zaworów a także mnogości akcesoriów i stosunkowo młodej konstrukcji), powiedział mi że mocno brał pod uwagę TTR ale na 10 osób z którymi rozmawiał 9 wypowiadało się źle nt. tego modelu.
joł
Również polecam DRZ przy Twoich gabarytach.
Jak napisał SFMario to nowa konstrukcja i masz do niej dużo akcesoriów.
Nadal namawiam Cię do FMX zamiast TTR - odpada wymiana kół, masz zawias upside down. Po wyrzuceniu modułu odpowiedzialnego za dopalanie, zalozeniu K/N i przelocie staje się innym moto (oryginalny wydech wazy wiecej niz 10kg)
[url]http://allegro.pl/honda-fmx-650-nie-ktm-bmw-super-moto-warto-i2063118776.html[/url]
Jeśli zaś koniecznie musisz mieć minimum 600ccm i kopa, kup XR650 lub LC640 i nie rozdrabnaj się na takie pierdki jak FMX650, DRZ czy TTR
[url]http://allegro.pl/honda-xr-650r-650-r-i2057568934.html[/url]
Chciałbym trochę więcej momentu, żeby po szosie w miarę dobrze szła. Jeszcze nie wiem ile czasu spędzę w lekkim terenie, a ile na ulicach, ale zakładam, że po zwykłych drogach sporo..
Ogólnie to co się pierwsze trafi blisko i w dobrym stanie to kupię (DRZ, DR650, TTR, G650 xmoto, xcountry, xr600, xr650, nawet KLR byle przerobiony już na SM)
Wszystkie pojawiające się na otomoto XR650r-ki, monitoruje na bieżąco - sprawdzając min 50x dziennie (raz się trafiła chyba dobra sztuka blisko i ktoś mnie ubiegł więc teraz otomoto nie odpuszczam), ale ciężko o te moto na rynku.
Dziś pojawiła się jedna:
[url]http://otomoto.pl/honda-xr-honda-xr-650r-M3019897.html[/url]
musiałbym do niej tylko koła dokupić. Dzwoniłem do gościa i się dowiedziałem:
- że chciałby 9500, mnieeej to nieee.. ( dokładnie tak powiedział), bo robił w tamtym roku sporo rzeczy wymieniał,
- przebieg nie do końca znany - w tamtym roku jak kupował to miał ok 9000, ale linka mu się wkręciła w koło i zerwała i nie działa. Ale w ciągu roku więcej niż kilka tys nie zrobił,
- tłumik jakiś dziwny bo taki sportowy kupił, ale oryginalny ma i może dać.
Musze kogoś z forum dorwać z Olsztyna może by spojrzał. Albo sam pojadę w Sobotę i umówię się w jakim serwisie bo sam to nic nie wydumam..
Amigo jest z Olsztyna napisz do niego
malysowa widziałem kilka razy te moto na ulicy - mogę podjechać w sob/niedzielę obejrzeć
Dzięki wielkie, ale pogadałem z Amigo powiedział, że w niedzielę koło 13 podjedzie do gościa (właściciel moto w sobotę nie miał czasu).
Przypadkowo znalazłem filmiki z tą XR-ką z Olsztyna:
[url]http://www.youtube.com/watch?v=68zenpryF_s[/url]
[url]http://www.youtube.com/watch?v=9xm4rBQuWY0[/url]
[url]http://www.youtube.com/watch?v=2Jppe6YsRCk[/url]
Lekko nie miała, ale to chyba norma co?
(w ostatnim filmie 0:40 wygląda na trochę uszkodzoną)
No ciężko kupić jakiekolwiek enduro które nie dostało w dupę :]
Walec napisał/a:Chłodzenie powietrzem jest trochę słabe jak się jeździ po mieście. Moim zdaniem poszukaj jakiejś drz albo lc4.
Brednie
Właczam sie w temat. miałem co prawda TT 600 ale silnik prawie taki sam. Motocykl nie do zdarcia , ( miałem 3 lata i przejechałem nim 20 tys km) jesli sie kupi w dobrym stanie. a odnosnie tego co jest lepsze to szybciej zagotujesz moto chłodzone ciecza , niz powietrzem, bo wiadomo, tam sie nie ma co gotowac:) a tak serio to Gardzo polecam ten Motorek, naprawde twardy sprzet! jak bys chciał cos wiedziec na jego temat to słuze pomoca, pisz na PW
Mysze cos jeszcze napisac! TT 600 z lat 1993-97 miały dwie wersje zawieszenia. Obie, wersja R - na kopniaka i wersja E elektryczny rozrusznik ,miały ohlinsa z tyłu i UPS-y z przodu, tyle tylko ze wersja R miała wieksze skoki zawieszenia i była lzejsza o jakies 7 kg od wersji E. Ja swoja TT wygrałem jedne zawody Cross Country i Pogon za Lisem, wiec w terenie mozna Nia poszalec! Gwarantuje! Ja mam 183 cm wzrostu i 82 kg wagi. Jezdziłem TT tez do pracy i po miescie, i nie zgadzam sie z opiniami ze DRZ lepiej jezdzi! Bzdury!!! to prawda ze to tez twardy sprzet,(DRZ miał mój kolega), ale TT 600 ma o wiele wiekszy moment obrotowy i DRZ nawet sie nie ma co równac, jesli chodzi o przyspieszenie i V-Max. Moja szła z gazu, z 3 biegu na gume, paliła 5-6 litrów, V-Max jakies 140Km/h. Jesli kupisz TT 600 to Ci powiem gdzie trzeba zajrzec zeby ten motorek chodził jak zegarek :) PS. XR 650R (tez testowany u moich kolegów) , to traktor, bardzo mocny, rece chce urwac, na poczatek nie polecam, choc to wspaniały Motocyl, trwały i stosunkowo lekki!
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » ttr 600 ??
Wygenerowano w 0.059 sekund, wykonano 81 zapytań