Odp: KTM LC4 640 2004r!!Problem!!Prosze o pomoc!!!
tlok ok, korba ok glowica ok, rorząd ok , zaczynam składać i będziemy dalej szukac....
Powiedz nam gdzie kupiłeś moto i skąd jesteś...???
Triumph Speed Triple 2010 SE
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » KTM LC4 640 2004r!!Problem!!Prosze o pomoc!!!
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
tlok ok, korba ok glowica ok, rorząd ok , zaczynam składać i będziemy dalej szukac....
Powiedz nam gdzie kupiłeś moto i skąd jesteś...???
Motocykl zakupiłem w Krapkowicach, a ja jestem z Chałupek.
Jak na razie to jestem zdesperowany, dwa dni roboty i nawet nie wiem co jest grane, właśnie dopiero skończyłem składać, jutro nalewam olej i dalej kombinuje.Powstały mi w głowie jeszcze dwie przyczyny łożysko sprzęgła rozrusznika pod magnetem, albo może to moduł. Jutro ciąg dalszy.Olej był ok zero opiłków.
A co ma do tego moduł skoro po 60sek od odpalenia nie da się ruszyć wałem. Raczej to jest jakaś mechaniczna przyczyna.
A automat dekompresatora sprawdziłeś? Jak jest trafiony to rozrusznik stanie, i elektryczny i nożny. Chyba że masz manetkę dekompresji dodatkową, manualną, wtedy powinno kręcić jesli przyczyna w tym automacie by siedziała.
A gdzie jest ten autodekopresator??Tak, mam tez ręczny ale czy mam automat to nie wiem, ale jak mam rozrusznik to powinienem mieć.
Autodeko jest na wałku rozrządu. Taki ruchomy element zaraz za zębatką rozrządu.
Jak masz rozrusznik to i masz autodeko.
Może to po prostu jest skrzynia??Jutro silnik będzie całkowicie rozbierany...Pozdrawiam, i dziękuje za sugestie usterki.Po znalezieniu usterki , napisze posta.
Winne było łożysko na korbie....tłok i cylinder tez poszedł...I teraz czekają mnie fajne koszty..Pozdrawiam
Łożysko na korbie się rozsypało?
W trakcie remontu sprawdź smarowanie tego elementu.
Żebyś nie miał powtórki z rozrywki.
Współczuję ale na pocieszenie powiem Ci że ja też mam silnik w kartonie :( i mnie już kurwica bierze :mad:
joł
Sprawdź zawór BY-PASS. U mnie przez brak sprężynki nie było smarowania na korbie i też łożysko powiedziało dowidzenia.
Co sądzicie o tulejowaniu cylindra. W lc4 jest to praktykowane.Może ktoś jeździ na tulei w lc4??
No myślę że mechanik mi sprawdzi ten zawór przed złożeniem....ale o to się nie martwię wie co robi..
Z tego co słyszałem to nie ma problemów z tulejowaniem LC4. Te silniki mogą latać na tulei.
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » KTM LC4 640 2004r!!Problem!!Prosze o pomoc!!!
Wygenerowano w 0.037 sekund, wykonano 80 zapytań