Odp: Handbary
heh, ja jutro odsyłam . Ciekawe na jakie mi wymienią :)
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Giełda » Archiwum - Giełda » Handbary
Strony Poprzednia 1 2 3 4
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
heh, ja jutro odsyłam . Ciekawe na jakie mi wymienią :)
Proszę, następne Acerbisy firmy Ping Pong
[url]http://allegro.pl/oslony-dloni-handbary-wzmacniane-acerbis-i1248224726.html[/url]
Ale tutaj przynajmniej widać co się kupuje i logo niet.
joł
Jest kolejna wersja odpowiedzi:
Witam serdecznie,
najmocniej przepraszamy za zamieszanie, jakie się utworzyło wokół sprzedawanych przez nas produktów. Jesteśmy długoletnią firmą, cieszącą się do tej pory dobrą opinią, dlatego wyjaśniam sytuację, która budzi również moje obawy.
Zakupiony towar w hurtowi przez naszą firmą, został przeglądnięty i szczegóły które się na nim znalazły wskazywały na produkt firmy ACERBIS. Świadczą o tym wytłoczone loga oraz produkcja we Włoszech (zdjęcia w załączniku).
Pozytywnie zaskoczeni niską ceną, utworzyliśmy oferty sprzedażny na towaru zgodnie z jego opisem.
Jednakże liczne sygnały od Klientów w formie zapytań o oryginalność produktu, skłoniły nas do zwrócenia się do importera celem wyjaśnień. Niestety potwierdziły się obawy Klientów i zarazem nasze. Z naszej strony możemy tylko przeprosić za wprowadzenie w błąd i ponieś odpowiednie koszty, związane ze zwrotem towarów i kosztów przesyłek od naszych Klientów.
Sami jednak zostaliśmy oszukani, gdyż to po stornie importera towarów jest zadanie nie wprowadzanie podróbek. Zgodnie z prawem firma wprowadzająca towar do krajów UE jest za niego odpowiedzialna i ponosi wszystkie konsekwencje prawne. Idąc dalej, owa firma usunęła znaczki ACERBIS z wytłoczek na handbarach, wytapiając je. Niestety okazało się zbyt późną reakcją.
Jednocześnie informuję, że towary sprzedawane na naszych aukcjach hanbary ACERIBS, nie zostaną wysłane do naszych Klientów.
Zmuszeni jesteśmy rozwiązać umowę z naszymi Klientami z w/w powodów.
Przepraszamy ponownie za zamieszanie i stracony czas licząc jednocześnie na zrozumienie i polubowne rozwiązanie.
W przypadku dalszych pytań proszę o kontakt.
Z wyrazami szacunku,
Marcin Ogorzałek
M&M Motocykle s.c.
[url=http://www.akcesoriamotocyklowe.pl]www.akcesoriamotocyklowe.pl[/url]
[url=http://www.rainers.pl]www.rainers.pl[/url]
[url=http://www.mm-hurt.pl]www.mm-hurt.pl[/url]
[url=http://www.mm-motocykle.pl]www.mm-motocykle.pl[/url]
Jeżeli to prawda to uważam, że zajęli bardo dobre stanowisko.
Też coś podobnego dostałem, ale z propozycją przesunięcia transakcji na listopad. Zobaczymy co zaoferują , jednak nie spodziewam się szału :) .
A ja odesłałem i podobno mają mi je wymienić na cytuje " jak najbardziej oryginalne" :)
A ja odesłałem i podobno mają mi je wymienić na cytuje " jak najbardziej oryginalne" :)
Heh no to Ci się trafiło :lol:
Daj znać jak dosatniesz itemy :cool:
joł
A ja odesłałem i podobno mają mi je wymienić na cytuje " jak najbardziej oryginalne" :)
Pewnie na te "oryginalne" które dalej bez przeszkód można zamówić na ich stronie:
[url]http://www.akcesoriamotocyklowe.pl/product_info.php?products_id=4798.[/url]
Tak się tylko wyslośliwiam, zastanawiając się ile będzie szedł wysłany już podobno zwrot przelewu.
Witam serdecznie,
najmocniej przepraszamy za zamieszanie, jakie się utworzyło wokół
sprzedawanych przez nas produktów. Jesteśmy długoletnią firmą,
cieszącą
się do tej pory dobrą opinią, dlatego wyjaśniam sytuację, która budzi
również moje obawy.
Zakupiony towar w hurtowi przez naszą firmą, został przeglądnięty i
szczegóły które się na nim znalazły wskazywały na produkt firmy
ACERBIS. Świadczą o tym wytłoczone loga oraz produkcja we Włoszech
(zdjęcia w załączniku).
Pozytywnie zaskoczeni niską ceną, utworzyliśmy oferty sprzedażny na
towaru zgodnie z jego opisem.
Jednakże liczne sygnały od Klientów w formie zapytań o oryginalność
produktu, skłoniły nas do zwrócenia się do importera celem
wyjaśnień. Niestety potwierdziły się obawy Klientów i zarazem nasze. Z
naszej strony możemy tylko przeprosić za wprowadzenie w błąd i
ponieś odpowiednie koszty, związane ze zwrotem towarów i kosztów
przesyłek od naszych Klientów.
Sami jednak zostaliśmy oszukani, gdyż to po stornie importera towarów
jest zadanie nie wprowadzanie podróbek. Zgodnie z prawem firma
wprowadzająca towar do krajów UE jest za niego odpowiedzialna i ponosi
wszystkie konsekwencje prawne. Idąc dalej, owa firma usunęła znaczki
ACERBIS z wytłoczek na handbarach, wytapiając je. Niestety okazało się
zbyt późną reakcją.
Jednocześnie informuję, że towary sprzedawane na naszych aukcjach
hanbary ACERIBS, nie zostaną wysłane do naszych Klientów.
Zmuszeni jesteśmy rozwiązać umowę z naszymi Klientami z w/w powodów.
Przepraszamy ponownie za zamieszanie i stracony czas licząc jednocześnie
na zrozumienie i polubowne rozwiązanie.
W przypadku dalszych pytań proszę o kontakt.
Z wyrazami szacunku,
Marcin Ogorzałek
Jednak nie wymienią, lecz odeslą pieniądze.
Lypa Panie :( :( :(
Strony Poprzednia 1 2 3 4
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Giełda » Archiwum - Giełda » Handbary
Wygenerowano w 0.052 sekund, wykonano 81 zapytań