16

Odp: Koła z Suzuki GS 500 do DRZ400S

wektor napisał/a:

A teraz najlepsze. Nie ma na rynku takiej tylnej tarczy hamulcowej, która miałaby średnicę wewnętrzną, rozstaw i średnice otworów pod śruby i ich średnice, a także średnicę zewnętrzną pasującą do naszego tworu. Przede wszystkim panowie w sklepach z częściami motocyklowymi nie mają możliwości(albo im się nie chce) znalezienia tarczy po wymiarach. Później dorwałem jakiś pdf producenta tarcz i nie znalazłem tego czego szukam.Kolega skalim powiedział żeby sobie stoczyć tarczę od gs-a i będzie ok.Odpowiadam, że nie będzie, bo klocek hamulcowy szoruje wtedy po dużych otworach "konstrukcyjnych" fi24 w tarczy. Jeśli nic nie znajdę, to będę się zastanawiać nad zaprojektowaniem i wycięciem takiej tarczy na laserze- tylko skąd ja wezmę taki materiał.


Na alledogo jest taka firma DDT Racing-oni dorabiają tarcze do enduraków. Zapytaj, pewnie dorobią Ci tarczę na wymiar.

pzdr

17

Odp: Koła z Suzuki GS 500 do DRZ400S

Będziesz czekać na tarcze trzy miesiące a jak ją dostaniesz to się okaże że piszczy i słabo hamuje.

www.propitbike.pl

18

Odp: Koła z Suzuki GS 500 do DRZ400S

psatp napisał/a:

Będziesz czekać na tarcze trzy miesiące a jak ją dostaniesz to się okaże że piszczy i słabo hamuje.

Taki szit robią?
Nie wszystko złoto co się świeci...

19

Odp: Koła z Suzuki GS 500 do DRZ400S

jakies 5 mies temu kupilem od nich tarcze dali gwarancje na odksztalcenia itp ale ze sie spali po jednym wypadzie konkretny szit kosztowala chyba ok 200 zl

20

Odp: Koła z Suzuki GS 500 do DRZ400S

http://photos03.allegroimg.pl/photos/oryginal/769/04/69/769046928_2

525 z batonami - jak od F2

21

Odp: Koła z Suzuki GS 500 do DRZ400S

całkiem dobrze te kółka zF2 wyglądają, bo 3 szprychowe na SM trochę za dużo słoniny na mój gust

22

Odp: Koła z Suzuki GS 500 do DRZ400S

skalim1 napisał/a:

jak mam zapłacić 1500 zł więcej tylko dlatego że lepiej wygląda to dziękuję a od F2 nie jest aż tak źle:http://i306.photobucket.com/albums/nn260/motoburn07/IMGP0010.jpg


Rzeczywiście te od F2 wyglądają nieźle, dętek nie trzeba i nie wyłamują bądź luzują się szprychy:)
Tylko ciekawe jakich trzeba dokonać przeróbek by pasowały jeśli takich jak pisze wektor to nie ma sensu się w to pakować

Najlepsze MOTO to SUPERMOTO

23

Odp: Koła z Suzuki GS 500 do DRZ400S

Mały  update.

Tarczy hamulcowej nie znalazłem, więc zmuszony zostałem zaprojektować własną, która została wycięta (boję się, jak to się będzie zachowywać)
Koło tylne "nie mieści się w wachaczu". Konieczne jest
- założenie śrub tarczy tylnej z łbem stożkowym
-toczenie dekla zabieraka (50zł)
-skrócenie śrub zębatki tylnej, czyli zakupienie krótszych, bo te są pasowane
-nie ma możliwości kupienia simmeringów do uszczelnienia łożysk w tylnym kole, znalazłem producenta ale minimalne zamówienie to 1000sztuk. Podejrzewam, że Skalim jeździ bez uszczelniaczy co skończy się szybkim wykończeniem łożysk.

Prace w toku, niebawem koniec i podsumowanie(może znajdę simmeringi)
 

24

Odp: Koła z Suzuki GS 500 do DRZ400S

simmeringi możesz spróbować kupić w gas-kecie w warszawie.

- Jeśli dziekan nie odwoła swoich słów do  jutra to wypierdalam z tej uczelni
-- A co takiego powiedział dziekan??
- "Wypierdalaj z tej uczelni!!"