Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Aktywne tematy Tematy bez odpowiedzi
Opcje wyszukiwania (Strona 17 z 21)
mallly200sx napisał/a:patryk5111 napisał/a:silnik zablokowany minimalnie ruszy do tyłu na biegu jak go bujne i odrazu blokuje stawiam na urwany tłok ale czemu popękały te aluminiowe trzymaki wałka?
Jak tłok uderzył w otwarte zawory, to może całą górę mocno poprzestawiać....
Tak było w CRF, że po uderzeniu połamało mocowanie wałka.
Chciałbym uniknąć zmiany korby ale sie chyba nie da
a powiedzcie mi czy mogło sie to stać od złego ustawienia zaworów?
Bo od regulacji moto strasznie cięzko odpalało zwłaszcza zimne
levis napisał/a:kiedyś legenda niezawodnego KTMa 525 zostanie przysłonięta tymi wybuchami 450tek :)
Musisz kolego najpierw sprawdzić czy to na pewno silnik - może skrzynia się zblokowała. Postaraj się wrzucić na luz. Jak będzie opór na kopce, to nie za dobrze... Wstępnie bez zdejmowania czapki możesz zerknąć przez kanał dolotowy, po uprzednim demontażu kolektora wydechowego...
silnik zablokowany minimalnie ruszy do tyłu na biegu jak go bujne i odrazu blokuje stawiam na urwany tłok ale czemu popękały te aluminiowe trzymaki wałka?
tak ktm 450 smr 2008r
po ściągnięciu pokrywy zaworów zobaczyłem masakre popękane jest to coś co trzyma wałek cholera wie co sie stało wieczorem sciągam głowice
Witam ustawiałem zawory w serwisie 5mth temu dziś na 3 biegu w pionie miałem prawie odcinke wtedy wbiłem 4 bieg i po chwili moto zablokowało silnik coś strzeliło moto od nowości nie ruszane 130mth
tłok sie urwał
zawór?
bandzior020
A husaberg już nie do sprzedania?
Wydaje mi sie ze był gdzieś na aukcji
Witam sprzedam mojego wariata ze względu na to ze musze kupić coś z homologacją
Nowy napęd nowe gumy dunlop
[url]http://olx.pl/oferta/ktm-smr-r-450-full-hgs-limit-edition-CID5-IDcZaIb.html[/url]
Swojego lc4 wczoraj sprzedałem :) kupujący jak sie przejechał powiedział ze nie jeździł mocniejszym lc4 :)
Wczoraj sprzedałęm lc4 :) do szczecina pojechał ktm :)
Starsza wersja jeszcze czarny silnik bez HF pewnie swoje już wyjeździł cena dosyć wysoka jak za to moto takie moje zdanie
Bym musiał sie z tym przespać :)
no ja faktury też mam na ponad 4 tyś bo mam dławiki i homologacje swoje oddam za 3 tyś :)
ta na szczęście, dźwięk piękny :)
Ja zakupiłem ktm 450 w teren a 640 na asfalt
w terenie jeździsz też czy tylko asfalt?
Witam zakupiłem drugi moto w teren lc4 smc zostaje na asfalt a 450 bedzie latała w teren..:)
Ogl chciał bym sie dowiedzieć jak to serwisować żeby nie wybuchło :)
Moto od nowości ma najechane 110 moto godzin głowica jeszcze nigdy nie ściągana...
nie kopci,odpala bez problemu
Jak sie ustawia w 450 zawory tak samo jak w lc4?
co ile godzin zmieniać olej?
Ile taka 450 ma mocy? nigdzie nie moge znaleść...
moto jest na kołach enduro na okleinie jest oznaczenie SMR-R moto nie ma kopki i ma 4 biegi
Strasznie długi jest pierwszy bieg, nie spodziewałem sie ze to bedzie tak rwało w porównaniu do lc4 to 450 JEST JAK MAŁY ROWER :)
Znalezione posty [ 241 do 255 z 311 ]
Forum oparte o: PunBB
Currently installed 10 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Wygenerowano w 0.049 sekund, wykonano 69 zapytań